کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک شخصیت‌های کهگیلویه و بویراحمد به تاجگردون

17 خرداد 1396 ساعت 10:47


برخی از اشخاص و چهره‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه انتخاب مجدد غلامرضا تاجگردون را به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، متن‌های ارسالی به این پایگاه خبری به شرح زیر است؛
پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است.
جناب آقای دکتر تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
احتراما انتخاب مجدد حضرتعالی به عنوان ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان محترم که نشان از شایستگی ، تعهد ، تخصص ، تجربه ، دانایی و توانایی حضرتعالی در حوزه های مختلف اقتصادی و مدیریتی دارد را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دانشگاهیان استان صمیمانه تبریک عرض می نمایم . برای حضرتعالی و همه وکلای محترم مجلس شورای اسلامی آرزوی توفیق روزافزون در  انجام خدمات شایسته به ملت بزرگ ایران را دارم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام عظمای ولایت، همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
دکتر آمین محمودی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

 
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی به  انتخاب غلام رضا تاج گردون به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را که با رای قاطع اعضا کمیسیون صورت گرفت را تبریک گفت.
متن پیام «لهراسب باقری» به شرح زیر است:
برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر «غلامرضا تاج گردون»
نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت
خبر انتخاب مجدد حضرتعالی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم شورای اسلامی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان نشان از آینده درخشان و نیکو برای استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
اکنون بخود می بالیم که حضرتعالی بعنوان برادری ارزشمند و از جنس خطه زاگرس، با انتخاب شایسته دیگر همکارانتان مسئولیت ریاست یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی را برعهده گرفته تا شاهد ترقی دوچندان کهگیلویه و بویراحمد در کشور باشیم.
یقین داریم که حضور با اقتدارتان در این مسوولیت بدلیل تجارب , تعهد و تخصص تان در این کمیسیون مایه شادکامی ملت ایران اسلامی خواهد بود .
تبریک خالصانه ما را ازدیار پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد پذیرا و همانند گذشته آرزوی سلامتی و توفیق از درگاره باریتعالی برای آن برادر بزرگوار آرزومندیم.
مهندس لهراسب باقری
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 254417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254417/پیام-تبریک-شخصیت-های-کهگیلویه-بویراحمد-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1