کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه‌های مربی‌گری تیم فوتبال نفت گچسارن برای فصل آینده

16 خرداد 1396 ساعت 19:35


۲ پرسپولیسی و یک استقلالی گزینه‌های مربی‌گری تیم فوتبال نفت گچسارن برای فصل آینده هستند.
با پایان یافتن لیگ دسته دوم کشور در حال حاضر بیشتر باشگاه‌ها در تعطیلات به سر می‌برند و در این میان مدیران باشگاه‌ها در حال رایزنی با مربیانی هستند که بتوانند هر چه سریعتر تیم خود را ببندند و آماده حضور برای شروع مسابقات شوند.
بر اساس این گزارش، در این بین نفت گچساران علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشت و باید اذعان کرد در جام حذفی پدیده کشور بود به دلایل مختلفی از صعود به لیگ یک بازماند.
شنیده‌ها حکایت از این دارد چندین مربی مطرح و کار بلد فوتبال کشور مدنظر مدیران نفت قرار گرفته‌اند که با توجه به نزدیکی فصل جدید باید دید کدام مربی بر روی نیمکت نفت گچساران خواهد نشست.
از سوی دیگر تیم نفتی مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز گچساران است که در فصلی که گذشت با جذب بازیکنان کارنامه‌دار لیگ یک و لیگ برتری شروع خوبی داشت و توانست خیلی راحت به دور دوم رقابت‌های لیگ دو صعود کند ولی در حالی که به عنوان گزینه اصلی صعود به لیگ یک از آن نام برده می‌شد، مصدومیت بیش از ۶ مهره تاثیرگذار این تیم موجب شد تا داریوش یزدی و شاگردانش نتوانند به لیگ آزادگان راه یابند.
هر چند نفتی‌های گچساران نتوانستند امسال نیز صعود کنند ولی نمی‌توانیم به سادگی از درخشش نفت و گاز در سالی که گذشت عبور کنیم.
در روزهای آینده به علل عدم صعود نفت گچساران مفصل خواهیم پرداخت اما آن چیزی که از همه مهمتر است که چه کسی در فصل جدید روی نیمکت نفت گچساران به عنوان سرمربی خواهد نشست.
برخی منابع می‌گویند یکی از گزینه‌های جدی که برای هدایت نفت گچساران در نظر گرفته شده، علیرضا امامی‌فر است که پیش از این هدایت تیم‌هایی چون برق شیراز، پارسه تهران و خونه به خونه را بر عهده داشته و یک فصل هم به عنوان کمک مربی روی نیمکت پرسپولیس تهران نشسته است.
امامی‌فر دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی است و از فرزندان استان فارس است.
برخی نیز از فرشاد پیوس فوتبالیست نام آشنای فوتبال کشورمان نام می‌برند اسطوره گلزنی سرخپوشان نیز از جمله گزینه‌هایی است که از او به عنوان سرمربی آینده نفت گچساران یاد می‌شود.
از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد مدیران این تیم با مربی سابق خود داریوش یزدی که این روزها تحت عمل جراحی زانو نیز قرار گرفته است صحبت‌هایی داشته اند.
هر چند در نهایت این مدیران نفت هستند که باید تصمیم نهایی را بگیرند اما پیشنهاد می‌شود هر چه سریعتر تکلیف سرمربی نفت گچساران مشخص شود تا این مربی بتواند برای فصل جدید بازیکنان خود را انتخاب کند. (فارس)


کد مطلب: 254376

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254376/گزینه-های-مربی-گری-تیم-فوتبال-نفت-گچسارن-فصل-آینده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1