کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش مدیر سابق میراث فرهنگی باشت به عزلش؛ در اقدام ضربتی مرا عزل کردند

14 خرداد 1396 ساعت 0:15


مدیر سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باشت گفت: به دلیل مسائل سیاسی و جناحی مرا عزل کردند.

به گزارش کبنا، رحیم خردمند مدیر سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که امروز(شنبه ۱۳ خردادماه) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از مسئولیت خودش کنار گذاشته شد در گفت‌وگویی اظهار کرد: مرا به دلیل مسایل سیاسی و جناحی که همفکر و هم عقیده آنها نبودم، عزل کردند و آنها گفته‌اند در انتخابات همگام و هم عقیده ما نبودید و از دست شما ناراحت هستیم.
خردمند ادامه داد: شب گذشته ساعت ۲۳ با من تماس گرفتند و ساعت هفت صبح در محل کار حاضر شدم و با حضور معاونین و حراست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با غافلگیری و در اقدام ضربتی مرا عزل کردند و حتی مراسم معارفه‌ای در خور شأن مدیر جدید برگزار نکردند.
وی افزود: حتی به بنده اجازه ندادند که درباره اقدامات صورت گرفته در طول دوران خدمتم گزارش عملکردی ارائه بدهم. بعداز ۱۰ سال خدمت صادقانه به دلایل مسائل سیاسی مرا برداشتند و یکی از نیروهای لیسانس قراردادی گچساران را به جای بنده معرفی کردند.
مدیر سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باشت با بیان اینکه معاون فرماندار بیشتر به دنبال عزل بنده بودند و در یک کلام به خاطر همگام نبودن و هم عقیده نبودن مرا برداشتند، تصریح کرد: مسائل سیاسی و حتی دخالت برخی نیروهای دفتر نماینده مجلس در این کار دخیل بودند.
وی افزود: در طول ۱۰ سال سابقه خدمت جزء خدمت صادقانه و خالصانه در راستای اهداف سازمان خود و نظام مقدس اسلامی گام برداشتم و نباید کارها را فدای مسائل سیاسی کرد.
 


کد مطلب: 253821

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/253821/واکنش-مدیر-سابق-میراث-فرهنگی-باشت-عزلش-اقدام-ضربتی-مرا-عزل-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1