کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار جدی فرماندار گچساران به مدیران کم کار؛ کسی که نمی تواند با این شرایط کار کند، ما آماده استعفایش هستیم (+تصاویر)

10 خرداد 1396 ساعت 9:58


 
فرماندار گچساران در نشست شورای اداری گچساران از برگزاری هر چه با شکوه تر آیین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: نحوه زندگی و سیره اخلاقی امام خمینی (ره) باید به عنوان الگو مورد استفاده قشرهای مختلف مردم و مدیران اجرایی این شهرستان قرار گیرد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در تمام ابعاد شخصیتی الگویی کامل و بی بدیل است، گفت: آشنا کردن نسل جوان با اندیشه ها و زندگی امام خمینی (ره) یک امر ضروری است.
وی با تاکید بر حضور فعال همه اقشار، اصناف و گروه های مختلف در این آیین، افزود: ۱۳ خرداد آیین شب شعر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۱۹ در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرماندار گچساران افزود: ۱۴خراد امسال به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل دستجات عزاداری شهرستان ساعت ۱۷ الی ۱۹ از بوستان شهدای گمنام به سمت مسجد صاحب الزمان (عج)به سوگواری می پردازند.
رحیمی در بخش دیگر از سخنان خود از همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد مردم شهرستان گچساران در انتخابات امسال شرکت کردند، گفت: مردم با افزایش ۱۱ درصدی انتخابات نسبت به دورگذشته نشان دادند که روز به روز بر توانمندی و آگاهی آنها نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی افزوده می شود.
رحیمی گفت: این شهرستان رتبه چهارم کشوری را از نظر وضعیت مطلوب شعبه در برقراری ارتباط آنلاین (برخط) کسب کرد.
عبدالرحیم رحیمی در پایان جلسه به مدیران شهرستان تذکر داد و اظهار داشت: مدیران موظف به شرکت در تمامی جلسات و برنامه هایی که در طول سال چه در روزهای تعطیل و غیر تعطیل توسط ادارات و ارگان ها و سازمان های دولتی برگزار می شود،هستند  و باید در این برنامه ها حضور مستمر داشته باشند.
فرماندار گچساران عنوان کرد: ما بزودی طرح " سنجش و برخورد " با مدیران شهرستان را آغاز خواهیم کرد.
عبدالرحیم رحیمی خاطر نشان کرد: هر کس که مسئولیتی قبول کرد باید قید خیلی چیزها را بزند و صدر صد در خدمت نظام، دولت و مردم باشد.
فرماندارگچساران تصریح کرد: هر کس نمی تواند با این شرایط کار کند لذا ما آماده استعفا آن مدیرهستیم و استعفایش را با کمال احترام می پذیریم.
گفتنی است: در این جلسه یاد و خاطره امام جمعه موقت و محبوب شهرستان گچساران مرحوم حجت السلام دکتر پرویز خواجه زاده گرامی داشته شد و جایگاه وی، خالی و با تصویر و گل تزیین شده بود.
گزارش: حبیب قلندری

 


کد مطلب: 253311

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/253311/هشدار-جدی-فرماندار-گچساران-مدیران-کم-کار-کسی-نمی-تواند-این-شرایط-کند-آماده-استعفایش-هستیم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1