کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرایی عدم کسب رأی اول توسط «روحانی» در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، باشت و...

18 خرداد 1396 ساعت 12:33


محسن دلاوری*
«رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ مدیریت فعال، متدین، انقلابی و کارآمد راه حل مشکلات کشور است»
چرایی عدم کسب رأی اول توسط «روحانی» در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، باشت و...
با توجه به شناخت میدانی از بعضی از فعالین و تحصیلکردگان و کنشگران مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و ... در شهرستان های بویراحمد، دنا و باشت و ... علیرغم اینکه تفکر و سلیقه سیاسی و منویات اصلاح طلبانه داشته اند به آقای روحانی رأی ندادند.
موارد زیر را علت رأی ندادن به آقای روحانی می دانند:
۱- ضعف عملکرد برخی مدیران ارشد دولت در این شهرستان ها در حوزه های مختلف
۲-  بعضاً حاکمیت مدیریت فامیل سالار و باندی و نسبی و سببی در بویراحمد و دنا که «فامیل سالاری و قوم سالاری» را بر دانایی و کارآمدی ترجیح دادند و انحصار طلبی را مسلط نمودند.
۳- ضعف عملکرد بعضی از مدیریت های استانی و شهرستانی
۴- ناکارآمدی این دسته از مدیران که صرفاً بر اساس رانت جغرافیایی و حاکمیت فامیل سالاری مدیر شده اند و هیچگونه برنامه ای برای توسعه شهرستان و استان ندارند و بر اساس روزمره گی دوران مدیریتی آنها در حال سپری شدن می باشد و بعضاً بعد از ساعت ۱۰ صبح در محل کار خود حاضر می شوند و به نوعی مدیر پروازی می باشند.
۵- حاکمیت مدیریت فامیل سالار و خویشاوند سالاری و رانت سالاری بر بعضی نظام اداری و اجرایی استان و برخی از شهرستان های استان و تسلط نوعی ناسیونالیسم ایلی و قومی و جغرافیایی در استان که بعضاً فامیل سالاری را اولویت اول انتخاب های مدیریتی و استخدامی دانستند از جمله ده ها دلیلی می باشد که عملکرد مدیریت عالی دولت در استان نتوانست در بویراحمد و دنا و باشت و بهمئی و ... رأی قابل قبولی بگیرد و مردم با دقت و مسئولیت شناسی به نوعی به مدیریت استان در آزمون و هماورد انتخابات، نمره قبولی نداند که بر هئیت دولت جدید فرض است که این پیام را دریابد و از محفلی تصمیم گرفتن جداً خودداری نماید و سریعاً در راستای مطالبات مردمی اقدام به تغییر مدیران کلان استان که دچار روزمره گی کاری و جاری شده‌اند در راستای اهداف و مطالبات مردم و مقام معظم رهبری که مدیریت انقلابی و کارآمد را گوشزد کرده‌اند و سیاست های دولت منتخب اقدام نماید.
 


کد مطلب: 253154

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/253154/چرایی-عدم-کسب-رأی-اول-توسط-روحانی-شهرستان-های-بویراحمد-دنا-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1