کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«چترافتو» منتشر شد

9 خرداد 1396 ساعت 10:29


مدیر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت که گزیده اشعار محلی شاعران این استان در قالب کتاب «چتر اَفتو» چاپ و منتشر شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شهربانو  پاک‌نژاد اظهار داشت: این کتاب به همت «سید ماشاءالله افسر» شاعر و داستان نویس مطرح کهگیلویه و بویراحمد گردآوری شد و با حمایت حوزه هنری استان نیز به چاپ رسید.
وی اضافه کرد: این کتاب شامل اشعار محلی شاعران استان است و در این کتاب اشعاری از شاعر فقید استان مرحوم حمزه ولوی نیز به چاپ رسیده است.
مدیر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان افزود: یکی از رسالت های مهم حوزه هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد اهتمام جدی به تولید آثار فاخر هنری و ادبی با استفاده بهینه از ظرفیت هنرمندان خود است.
پاک نژاد بیان کرد: واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر توجه و برنامه ریزی در زمینه استعدادیابی، برگزاری نشست های شعر و داستان و برگزاری کارگاه های ادبی اقدام به حمایت همه جانبه از چاپ و تولید آثار فاخر در عرصه شعر و داستان نیز می کند.
وی عنوان کرد که آیین رونمایی از کتاب «چتر اَفتو» گزیده اشعار محلی کهگیلویه و بویراحمد به زودی و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، شاعران و هنرمندان این استان در شهر یاسوج مرکز استان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 253144

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/253144/چترافتو-منتشر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1