کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نعیمیِ اصولگرا «پارنجون» برای پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات

8 خرداد 1396 ساعت 13:37


ستار نیک‌پور

هنوز هم پذیرفتن خبر انتصاب «ابراهیم نعیمی» به عنوان رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد برایم سخت است. هر چند بعد از اعتراض تند عدل هاشمی‌پور به ایلامی که متاسفانه در مدت حضورش در این مسئولیت اقتدار مدیریتی آنچنانی از خود نداشته است باید منتظر اتفاق اینچنینی بود ولی تا این حدش دیگر قابل قبول نیست.
نمی دانم آقای استاندار کجای این انتصاب و دخالت‌های آقای هاشمی‌‌پور در انتصابات استان کهگیلویه و بویراحمد ایستاده است که چشم خود را بر همه چیز  بسته است. آیا باید چون غفاری رفته است حتما باید یک هم طایفه‌ای غفاری معرفی می‌شد.
«غفاری» و «نعیمی» مشابهت های زیادی دارند هر دو هم طایفه ای استاندار و بزرگواری هستند هر دو به بزرگواری رای دادن هر دو به عدل رای دادن اما غفاری حداقل این اواخر در ظاهر نشان می‌داد که از روحانی حمایت می‌کند ولی نعیمی از همان قدیم هم به عنوان یک حزبی شناخته می‌شد.
با این وضع که دقیقا ادامه همان سناریو قوم سالاری و چشم بستن بر بکارگیری نیروهای همسو با دولت در چهار سال گذشته است باید از اینکه استاندار دخالتی کند ناامید بود و خوش بینانه تنها امیدوار بود این انتصاب با هماهنگی ایشان اتفاق نیفتاده باشد. پس زمان دخالت آقای رضاتوفیقی و تیم ایشان است که داد مردم و حامیان دولت در این استان را به گوش رئیس جمهور برسانند.
اصلاً سابقه آقای نعیمی چیست تخصص وی کدام است. آیا گزینه ای غیر از ایشان در استان نبود؟
وقتی در معرفی خود رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد شاخص‌های مدیریتی  مورد توجه قرار نمی‌گیرد باید هم منتظر تصمیمات این چنینی از سوی ایلامی بود. ولی براستی یک مدیر آن هم در حد تخصص باید اینقدر زود از یک اعتراض تند نماینده حامی آقای رئیسی حساب ببرد؟
آیا هنوز هم باید عدل هاشمی پور برای تعیین مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد تا این حد دخالت کند و بقیه سکوت کنند؟ اقای رضا توفیقی آیا نتیجه صحبت های شما در جلوی آقای جهانگیری این بود؟
آقای ایلامی آیا می‌دانید مدیر منتصب اقای هاشمی  پور در کهگیلویه حتی یکبار به ستاد آقای روحانی در دهدشت  سر نزدند.
عجب هدیه خوبی بود هدیه پیروزی آقای روحانی به طرفداران ایشان در استان کهگیلویه وبویراحمد.


کد مطلب: 253059

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/253059/نعیمی-اصولگرا-پارنجون-پیروزی-اصلاح-طلبان-انتخابات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1