کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری جشن هواداران روحانی در چرام / دوران مدیران دو نبش به پایان رسیده است

6 خرداد 1396 ساعت 12:39


در پی پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری هواداران و حامیان وی در شهرستان چرام این پیروزی را جشن گرفتن که در این همایش هواداران و مسئولان ستاد وی در چرام حضور داشتند.
به گزارش کبنا از چرام، جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری موجی از شادی را در کشور بپا کرد که هواداران و حامیان وی در چرام این گیروزی را در تلار چشمه بلقیس چرام همراه با برنامه های متنوع موسیقی و شعر در کنار هم جشن گرفتند.
مسعود قبادی رئیس ستاد روحانی در شهرستان چرام در این همایش ضمن تبریک این پیروزی و تداوم عقلانیت و تدبیر در کشور بیان کرد:از تمامی عزیزانی که در چرام برای پیروزی در این انتخابات ما را همیاری کردند تقدیر و تشکر می کنم خصوصا از جوانانی که بدون هیچ چشمداشتی همیشه یاور دولت بوده و از مسئولان انتظار می رود که در چهار سال دوم به مطالبات جوانان توجه ویژه ای نمایند.
رئیس ستاد روحانی در چرام با اشاره به حاشیه سازی برخی از دلواپسان در خصوص سند ۲۰۳۰گفت:آنها به دروغ یک تهمت آشکار را به فرهنگیان و آموزش و پرورش زدند.
وی بیان کرد:دوران مدیران دونبش  در جریان دولت تدبیر و امید به پایان رسیده و این مطالبه اصلی همه جوانان و اصلاح طلبان است.

،


کد مطلب: 252749

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252749/گزارش-تصویری-جشن-هواداران-روحانی-چرام-دوران-مدیران-دو-نبش-پایان-رسیده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1