کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از یک کهگیلویه و بویراحمدی

6 خرداد 1396 ساعت 12:10


رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مدیر کل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان چهار محال بختیاری به جهت تحقق درآمدهای مالیاتی بیش از پیش بینی انجام شده در همایش سراسری مدیران سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر نمود.
به گزارش کبنانیوز؛ در متن لوح تقدیر سید کامل تقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از کورش بیگدلی مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال بختیاری آمده است:
عزم و اراده و گام های استوار تلاشگران و مجاهدان خستگی ناپذیر عرصه مالیاتی کشور در تحقق اهداف و آرمان های والای اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده بود، قابل تقدیر و در پیشگاه خداوند متعال ماجور خواهد بود.
لذا با عنایت به درصد تحقق درآمدهای مالیاتی، بیش از پیش بینی انجام شده در سال ۱۳۹۵ از زحمات جنابعالی و تمامی کارکنان آن اداره کل کمال تشکر را دارم و امیدواریم در سال جاری نیز با همت بلند تمامی همکاران شاهد تعالی سازمان امور مالیاتی کشور باشیم.
گفتنی است: کورش بیگدلی از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران بام نفتی ایران می باشد و همچنین بیگدلی یکی از نیروهای ارزشمند و با تجربه امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد است که بعنوان مدیرکل امور مالیاتی استان چهارمحال بختیاری مشغول انجام وظیفه می باشد.


کد مطلب: 252747

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252747/تقدیر-رئیس-کل-سازمان-امور-مالیاتی-کشور-یک-کهگیلویه-بویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1