کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جناب تاجگردون؛ خلاف قانون و شورای امنیت ملی صحبت نکنید

6 خرداد 1396 ساعت 0:19


سید مجتبی خوش رفتار
 
بعد از انتشار متن گفت‌وگو غلام‌رضا تاجگردون با عنوان «تاجگردون: رفع حصر و لغو ممنوع‌التصویری سخت‌تر از برجام نیست».[کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا با ارسال متنی به آن پاسخ داد که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
حرف مردم، در روزهای گذشته جناب تاجگردون در رسانه ها به اظهارنظر درباره بحث رفع حصر پرداختند که خود این مسئله به حیطه امنیت ملی باز می گردد و موضع صریح گرفتن علیه این قضیه خود تبعات زیادی دارد و بارها شاهد این بودیم که طرح این موضوع باعث تشنج در جامعه می شود.
این اولین باری نیست که اصلاحطلبان بدون ملاحظه قانون درباره موضوع حصر اظهار نظر کردن و خواستار آزادی سران فتنه شدند و در تازه ترین واکنش ها به این قضیه تاجگردون نماینده مردم باشت و دوگنبدان به موضوع حصر پرداخت و خواستار آزادی بی قید و شرط سران فتنه شد و گفتند که رفع حصر و لغو ممنوع التصویری سران فتنه سخت تر از برجام نیست و همانطور که رهبر انقلاب با موضوع مذاکره موافقت کردند، حتما برای رفع این مشکلات داخلی هم کمک می‌کنند.
باید چند مورد را به جناب تاجگردون یادآوری کنیم:
جناب تاجگردون شما که خود در مجلس شورای اسلامی با قانون و تصویب قانون سروکار دارید و می دانید که قانون فصل الخطاب است و سران فتنه با حکم شورای امنیت ملی در حصر هستند و این دستور العمل حکم قانون دارد و عملاً موضع گرفتن علیه قانون و مصوبه های شورای امنیت ملی از سوی مسئولان ارشد کشوری بعید و باعث فضا دادن به جریان های معاند در خصوص تلاش برای تشنج در نظام می شود.
جناب تاجگردون بارها رهبر انقلاب که حرف معظم له برای نظام و مردم حجت است، با موضع گرفتن در این خصوص اعلام کردند که فتنه گران خطا کردند و باعث شدند که نظام را به پرتگاه ببرند وباعث خوشحالی دشمنان امام و انقلاب شدند و فتنه گران هم حاضر به توبه و قبول خطا خود نشدند، پس طرح موضوع رفع حصر فتنه گران از جناب تاجگردون که خود ادعای روشنفکری و تبعیت از رهبر انقلاب دارند در تناقض است و عملاً خود در مقابل قانون موضع گرفتند.
جناب تاجگردون اگر یادتان باشد رهبر معظم انقلاب در آخرین واکنش به مسئله حصر فتنه گران و درباره موضع آشتی ملی که از سوی خود سران فتنه مطرح شد و باعث براه افتادن موج رسانه ای در این خصوص شد با موضع صریح و قاطع رهبری مواجهه شد که ایشان فرمودند: یک عده‌ای تعبیر «آشتی_ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند، پس جناب تاجگردون خواهشا خلاف مصوبه شورای امنیت ملی که حکم قانون دارد و خلاف قانون صحبت نکنید که این واکنش شما طبیعتاً گریبان خودتان را خواهد گرفت.
باشد که رستگار شوید
 


کد مطلب: 252714

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252714/جناب-تاجگردون-خلاف-قانون-شورای-امنیت-ملی-صحبت-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1