کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طعنه رئیس ستاد روحانی به اصولگریان کهگیلویه و بویراحمد؛ اجازه بدهید احساس خوشحالی کنیم / استاندار مدیران را بسیج کند

5 خرداد 1396 ساعت 19:21


جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جشن برنامه های متعددی برگزار شد که از جمله آنها ساز و نقاره،اجرای تئاتر طنز،شعبده بازی و سخنرانی بود.
در این جشن بزرگ سید ضیاالدین رضاتوفیقی رئیس ستاد روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تمام روسای شهرستان‌های ستاد حسن روحانی در استان تشکر می‌کنم که با کمترین امکانات توانستند کارهای خیلی خوبی انجام دهند. من از آقای نیکبخت، لاهوتی، منطقیان، مندنی‌پور، سیدباقر موسوی، بهرامی، زارعی، تاجگردون و وکیلی تشکر می‌کنم که با حمایت‌های خود از دکتر روحانی ما را برای رسیدن به پیروزی همراهی کردند.
رضاتوفیقی در واکنش به صحبت های رنیس ستاد رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آقای پناهی که برای ایشان احترام زیادی قائلم در سخنرانی فرمودند که ما پیروز انتخابات شدیم، ما معتقدیم شما هم پیروز شدید اما اگر اجازه می دهید بگذارید احساس کنیم ما هم پیروز شدیم.
وی افزود: دوستان اصولگرای ما می گویند اصلاح طلبان مسلح امده بودند اما شما شاهد بودید هیچ نیروی مسلحی با ما نبود، ما با امکانات کم و آنها با امکانات زیاد، ما با سرمایه کم و انها با سرمایه زیاد، ما با تبلیغ سالم و انها با تخریب و توهین وارد شدند اما اکثر مردم این استان به آقای روحانی رای دادند.
مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: ما در استان بیشترین افزایش آرا را داشتیم که یک تفسیر دارد و ان هم نشان دهنده اقبال مردم استان به سمت اصلاح طلبی است و رای مردم استان به آزادی، رفاه و آرامش بوده است. ما می‌خواهیم بگوییم جوانانی که در این استان و کشور هستند هم کار می خواهند هم اسایش و هم رفاه، دولت باید در اختیار جوانان و مردم باشد.
رضا توفیقی در ادامه تاکید کرد: از استاندار می خواهم که مدیران کل را در پاسخ به مطالبات مردم بسیج کند.
رئیس ستاد روحانی در استان گفت: از دوستان ستاد رییسی میخواهم در کنار اصلاح طلبان به اقای روحانی و کشور کمک کنند و تفرقه ایجاد نکنند و برای پیشرفت کشور همه یکصدا شویم.

 
  


کد مطلب: 252649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252649/طعنه-رئیس-ستاد-روحانی-اصولگریان-کهگیلویه-بویراحمد-اجازه-بدهید-احساس-خوشحالی-کنیم-استاندار-مدیران-بسیج-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1