کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بوی بکارگیری نورچشمی‌ها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد به مشام می‌رسد

31 خرداد 1396 ساعت 11:34



خبرهای رسیده به پایگاه خبری کبنانیوز حکایت از این دارد که برخی مدیران برای بکارگیری و استخدام نورچشمی‌‌ها اقدام کرده‌اند.
به گزارش کبنا از یاسوج، بر اساس اخبار رسیده برخی از مدیران برای تکمیل کادر اداری خود با ارسال مکاتباتی به سازمان‌های مربوطه به دنبال جذب و بکارگیری نیروهای خود به شکل قراردادی و ... هستند، که لازم است مدیران در بکارگیری نیروها ضوابط و عدالت را در این زمینه رعایت کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از این گفته بود؛ کمیته‌ای را در زمینه بررسی بکارگیری نیروها تشکیل خواهیم داد تا هرگونه بکارگیری و جذب نیرو با نظارت این کمیته انجام بگیرد.
سید مهدی تقوی رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه که از سوی رسانه‌ها در سال گذشته مطرح شد، اظهار کرد: در سال گذشته ۵ دستگاه اجرایی در این رابطه به دستگاه قضایی معرفی شد.
یکی از جوانان تحصیل‌کرده خطاب به تاجگردون نوشت؛ ما نه چشم طمع داریم و نه در این آشفته بازار بیکاری، انتظار کار داشتیم ولی با نگاه به طوائف دیگر می‌بینیم که آشکارا نادیده گرفته شدیم و این ما را ناراحت کرده است.

او ادامه داد: بیش از درد بیکاری در این استان آن چه که بیش از هر چیز نمک بر زخم جوانان می‌پاشد تبعیض در اشتغال‌زایی است، همچنان که مباحثی مانند اشتغال طایفه‌ای و قومی و فامیلی سر و صدای زیادی در استان به پا ک رد.

ناراحتی از اینکه بین جوان طائفه ما و دیگر جوانان طوائف، تبعیض قائل شده‌اند و شاید این نه از بابت شما و از بابت تیم شما صورت گرفته که باز به شما برمی‌گردد.


امید است همه مسئولان خدوم در رعایت قانون، ضوابط و عدالت در بکارگیری نیروها کوشش نمایند.


کد مطلب: 252620

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252620/بوی-بکارگیری-نورچشمی-ها-ادارات-کهگیلویه-بویراحمد-مشام-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1