کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلباز: پروژه بزرگ بازار «سنتی، محلی و گردشگری» ۶۵۰۰ مترمربع پارکینگ دارد / مشکل ترافیکی نخواهیم داشت

4 خرداد 1396 ساعت 21:56


مدیر پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج گفت: پروژه بزرگترین بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج دارای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع پارکینگ است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمد دلباز عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه مردم نگران ترافیک در محل احداث پروژه نباشند، اظهار کرد: این مرکز بزرگ خرید و تفریحی در وسعت دو هکتار و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان در حال احداث است.
دلباز تصریح کرد: در این پروژه بزرگ که در جنوب کشور بی‌نظیر است ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع پارکینگ در نظر گرفته شده است که در بحث کاهش ترافیک و تردد آسان خودروها و شهروندان کمک شایانی خواهد کرد.
این سرمایه‌گذار ادامه داد: این بازار سنتی، محلی و گردشگری با هدف ارتقای شاخص‌های گردشگری و رعایت حقوق شهروندی ایجاد که ۷۰۰ واحد تجاری در آن احداث می‌شود.
دلباز افزود: در احداث این بازار بزرگ معماری اسلامی و ایرانی مدنظر قرار گرفته است که به عنوان یک الگو معرفی خواهد شد.
وی تاکید کرد: بازار بزرگ سنتی، محلی و گردشگری یاسوج هیچ مشکل ترافیکی را با وجود احداث ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع پارکینگ در این پروژه ایجاد نخواهد کرد و شهروندان نگران نباشند ضمن اینکه بر اساس پروانه ساخت بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج باید ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع پارکینگ احداث می‌شد.
دلباز اضافه کرد: این پروژه با بهترین مصالح و تجهیزات مدرن روز دنیا ساخته می‌شود و تا پایان شهریورماه ۹۶ به اتمام می‌رسد.


کد مطلب: 252557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252557/دلباز-پروژه-بزرگ-بازار-سنتی-محلی-گردشگری-۶۵۰۰-مترمربع-پارکینگ-مشکل-ترافیکی-نخواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1