کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت دراماتیک «بشارت» به شورای شهر چرام

4 خرداد 1396 ساعت 9:35


بعداز بازشماری مجدد بعضی از صندوق های آرا شورای شهر چرام ,ابوالفتح بشارت عضو اصلی شورای شهر چرام شد.
به گزارش کبنانیوز از چرام، انتخابات شورای شهر چرام در استان و چرام دارای حواشی خاص خود بود وتعدادی از کاندیداها به روند موجود و نتایج اعتراض داشتند.
بعداز آنکه دکتر تاجگردون طی بیانه ای خواهان رسیدگی به اعتراض معترضین و مردم شد روند بررسی صندوق ها شتاب بیشتری گرفت و تغییراتی در ترکیب اعضا شورای شهر سوق و لنده و همچنین چرام رخ داد.
اما اعلام نتایج اولیه در چرام در شب رای گیری حاکی از شکست کامل سه عضو شورای شهر فعلی داشت و راهیابی اعضا جدید به شورا و یکی  از این اعضا پدیده انتخابات چرام یعنی ابوالفتح بشارت جوان و اصلاح طلب بود.
هواداران پرشور بشارت بعداز شادی در شهر وی را جز قبول شدگان اصلی شورای شهر چرام دانستند اما غافل از آنکه به علت اشتباهات مجریان انتخابات ,فرمانداری چرام با اسماعیل رحمانی تماس می گیرند که شما پیروز انتخابات هستید و نفر پنجم که این خبر کام بشارت و هوادرانش را تلخ و از آن طرف هواداران رحمانی خوشحال شدند.
اما این پایان ماجرا نبود و هواداران بشارت به صورت خودجودش جلوی فرمانداری چرام تجمع نمودند و نسبت به نتیجه اعلام شده و تغییر اعضا اعتراض داشتند.
این فعل و انفعالات که ممکن بود تنش و درگیری هایی در شهر ایجاد کند با حضور موفق و البته با سعه صدر نیروهای انتطامی و امنیتی همراه بود و شورای تامین با جلسات مکرر و بررسی اعتراضات به ایجاد آرامش در شهر کمک کردند.
بعداز ابلاغ و آگهی انتشار کاندیداهای اصلی شورای شهر چرام که متشکل از آقایان کرم الله سعیدی,محمدتقی امیری,محمد مرادپور,عطاالله حدادی و اسماعیل رحمانی بود کاندیدای معترض و علی الخصوص بشارت که در یک رفت و برگشت عضو البدل شده بود پیگیر اعتراض شدند.
خبرنگاران چرام علیرغم وجود حواشی فراوان جلوی فرمانداری و برای کمک به ایجاد آرامش شهر از درج اخبار حاشیه ای خودداری کردند و موجب شد روند به صورت قانونی پیگیری شود.
خبرنگار کبنانیوز چرام در ابتدای این ماجرا در گفت و گو با معاون سیاسی و امنیتی استاندار پیگیر این انتخابات و حواشی بوجود آمده بود که فتاح محمدی اعلام داشت به اعزام کارشناسانی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتراضات بررسی و نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.
بر اساس این گزارش ,فرماندار چرام که در این چند روز اخبار و حواشی زیادی از آن در رسانه ها و فضای مجازی در مورد آن مطرح بود به محل کار برگشت و با حضور کارشناسان و هیات اجرایی و شورای تامین شهرستان چرام اعتراضات کاندیداها در چند صندوق بررسی شد که بعداز جمع بندی نهایی ابوالفتح بشارت پدیده انتخابات و جوان اصلاح طلب در یک رفت و برگشت دراماتیک مجددا عضو اصلی شورای. شهر چرام شد و اسماعیل رحمانی هم به رتبه ششم رفت و عصو علی البدل شورای شهر شد.
هوادران پرشور جوان اصلاح طلب و.پدیده انتخابات بعداز چند روز بلاتکلیفی و نگرانی دیشب بعداز اعلان نتیجه و قبولی بشارت به جشن و شادی پرداختند.
با ترکیب فعلی شورای شهر چرام,سه نفر از اعضا قبلی شورا یعنی کرامت الله ارکیان ,کاووس جانی پور و اسماعیل رحمانی نتوانستند به شورای شهر راه یابند و شکست را پذیرا شدند.
با حضور بشارت در شورای شهر بسیاری از معادلات برای انتخاب شهردار جدید بهم خورد و باید منتظر شد که اولین اقدام جدی این شورا یعنی انتخاب شهردار به کجا می رسد.
امیدواریم اعضا جدید شورای شهر چرام به وعده های خود در سخنرانی ها و جلسات جامعه عمل بپوشند و شاهد چرامی آباد باشیم.


کد مطلب: 252363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252363/بازگشت-دراماتیک-بشارت-شورای-شهر-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1