کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهراب‌پور: تبیین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری یاسوج

3 خرداد 1396 ساعت 14:13


منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری و توریستی این شهر باید تبیین ومعرفی شود.
محمد رحیم دهراب پور روز چهارشنبه در تشریح اولویت‌های آینده شورای شهر یاسوج افزود: برای مشارکت شهروندان، بخش خصوصی و تعاونی‌ها در این زمینه باید فرهنگ سازی کرد.
وی اظهار داشت: وجود رودخانه‌ها از جمله بشار در یاسوج می‌تواند علاوه بر فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری به ایجاد اشتغال جوانان کمک کند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج زیر بنای توسعه، پیشرفت و ترقی جامعه شهری را پرداختن به مولفه‌های فرهنگی دانست.
و افزود: پیوست فرهنگی در همه مجموعه‌های شهری می‌تواند به ارتقاء شاخص‌های شهری کمک کند.
دهراپ پور با اشاره به اینکه یاسوج در قلب منابع خدادادی واقع شده است گفت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی و سیاست گذاری درست و بهره گیری از توان شهرداری این شهر را به شهری فعال و پویا تبدیل کنیم.
وی اظهار داشت: هویت بخشی به شهر یاسوج در بخش‌های دانشگاهی، گردشگری و توریستی، فرهنگی و ورزشی از جمله مؤلفه‌هایی است که در شورای اسلامی دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: تقویت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و فرهنگ شهروندی با بهره گیری از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی در اولویت شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
دهراب پور به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی بهره گرفت.
وی افزود: شورای اسلامی از هرگونه نقد سازنده با ارائه راهکار استقبال می‌کند.
وی اختلاف سلیقه را در شوراها را طبیعی دانست و تاکید کرد: اختلاف نظر باید در جهت رفاه و آسایش شهروندان به طرح و لایحه منجر شود.
 


کد مطلب: 252316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252316/دهراب-پور-تبیین-ظرفیت-های-سرمایه-گذاری-گردشگری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1