کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری همایش دوچرخه سواری در یاسوج

3 خرداد 1396 ساعت 11:17


علی رضا حسینی مسئول کمیته همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد، زمان برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری را ۵ خرداد ماه ساعت ۰۵:۰۰ عصر اعلام کرد و گفت: مسیر دوچرخه سواری از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین (استانداری) و در ادامه پیست دوچرخه سواری خواهد بود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این همایش توسط معاونت بهداشتی، هیئت همگانی و هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
رضا حسینی با بیان اینکه این همایش با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری و حفظ سلامت شهروندان به عنوان عنصر تحول و ارتقاء در جامعه برگزار خواهد شد، از تمامی نونهالان، نوجوانان، جوانان و افراد میانسال و حتی سالخورده دعوت می کنیم در این همایش که نشان از شور و نشاط اجتماعی است حضور بهم رسانند.
وی هدف از برگزاری این نوع همایش ها را توسعه ورزش دوچرخه سواری به صورت همگانی و گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد فتح خرمشهر عنوان کرد و متذکر شد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری از دیگر اهداف مهم در برگزاری این همایش دوچرخه سواری است.
بنا بر این گزارش، این همایش روز جمع ۵/ ۳/ ۹۶ از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین (استانداری) و در ادامه پیست دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 252272

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/252272/برگزاری-همایش-دوچرخه-سواری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1