کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیأت کوهنوردی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد + حاشیه‌های داغ؛ از ترک جلسه تا انتخابات مهندسی شده

22 خرداد 1396 ساعت 23:59


مجمع انتخابات هیأت کوهنوردی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی برگزار شد.

در این نشست پر حاشیه محمود قلی‌پور از فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ورزش در این استان از مجموع ۱۸ نفر رای ماخوذه، محمود قلی‌پور با ۱۵ رای رئیس هیأت کوهنوردی استان شد و موسی‌پور رقیب وی تنها ۲ رای کسب کرد.
این نشست که با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون در محل ادار‌ه‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با حواشی زیادی همراه شد.
حاشیه‌‌های داغ
 
* در این مجمع نیز حرف از تقلب و مهندسی انتخابات زده شد و افرادی اعتراض داشتند و اعتراض‌ها هم گسترده بود اما در کل حرف‌های خوبی هم رد و بدل شد
*رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی از این رشته به عنوان صنعت کوهنوردی یاد کرد و گفت: کوه‌ها و طبیعت و ماجراجویی در آینده نزدیک مهم‌ترین سهم را در صنعت گردشگری خواهند داشت.
*رئیس فدراسیون کوهنوردی افزود: وجود چنین کوهستان پر عظمتی مانند دنا با بیش از ۴۰ قله بالاتر از ۴ هزار متر یک موهبت بزرگ الهی برای استان است که می‌توان به عنوان یک صنعت از آن استفاده کرد و کار و اشتغال زیادی از ایجاد رهگذر ایجاد کرد.
این مسؤول از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از این ظرفیت عظیم برای رشد ورزش و اقتصاد توأمان استفاده کنند.
*زارعی به موضوعی مهم اشاره کرد و گفت: گیریم که شما در فوتبال و رشته‌های توپی چند صباحی هم پیشرفت داشته باشید اما وقتی این نسل از استعدادها تمام شدند بعد از آن از نظر مالی وابسته خواهید بود اما با رشد و توسعه صنعت کوهنوردی استان و ورزش شما نه تنها هیچ‌گاه وابسته نخواهد بود بلکه درآمدزایی با این رشته ورزشی خواهید داشت.

*موسی‌پور که در این جلسه تنها دو رای از مجموع کل آرا کسب کرده بود رأی خود را شرافتمندانه دانست و گفت: رأی‌گیری و انتخابات مجمع کوهنوردی مهندسی شده بود.
*حضار و کاندیداهای این هیأت که با نرم‌خویی و ملایمت جلسه را آغاز کرده بودند در پایان با عصبانیت و تنش جلسه را ترک کردند.
* کرامت امیری و موسی‌پور سرپرست سابق و کاندیدای کنونی این دوره از انتخابات پس از شکست موسی‌پور جلسه را ترک کردند و البته حاشیه‌هایی در بیرون از مجمع نیز اتفاق افتاد.
*موسی‌پور که در این جلسه تنها دو رای از مجموع کل آرا کسب کرده بود رأی خود را شرافتمندانه دانست و گفت: رأی‌گیری و انتخابات مجمع کوهنوردی مهندسی شده بود.

*در حالی که رئیس فدراسیون این انتخابات را یکی از بهترین انتخابات‌های مجامع هیأت‌های کوهنوردی در کشور می‌دانست اما رئیس هیأت کوهنوردی لنده معتقد بود آقای زارعی با این حرف خود به دنبال چوبکاری کردن اعضای مجمع کوهنوردی بوده است.
*علی شریعتی رئیس هیأت کوهنوردی لنده که مستقیما از صعود به یک قله به این جلسه آمده بود اظهار کرد: جلسه امروز ما شروع خوبی داشت اما پایان آن جالب نبود.
*وی گفت: قبلا مسائل سیاسی در ورزش از تهران شروع می‌شد و به استان‌های کوچکی مثل ما می‌رسید اما اکنون وضع فرق کرده و سیاسی‌کاری از ما به تهران منتقل می‌شود.
*در پایان این نشست پر حاشیه محمود قلی‌پور از کارشناسان تربیت بدنی در آموزش و پرورش با رأی اکثریت مجمع به عنوان رئیس هیأت کوهنوردی استان انتخاب شد.
 


کد مطلب: 251901

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/251901/رئیس-هیأت-کوهنوردی-کهگیلویه-بویراحمد-انتخاب-حاشیه-های-داغ-ترک-جلسه-انتخابات-مهندسی-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1