کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل شرکت آبفای کهگیویه و بویراحمد در پی خلق حماسه‌ باشکوه ملت ایران در انتخابات ریاست‌‌جمهوری

30 ارديبهشت 1396 ساعت 15:23


غوغای روحانی نگر سیلاب طوفانی نگر

خورشید ربانی نگر مستان سلامت می‌کنند

بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ با حضورحماسی و هوشمندانه  مردم فهیم ایران اسلامی پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین مبدل گردید.
مردم شریف استان کهگیلویه  و بویراحمد همپای ملت شریف ایران اسلامی نیز  در این روز به یاد ماندنی بار دیگر حماسه ساز شدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود افزودند.
حضور گسترده ، مدبرذانه و توام با صبر و حوصله  هوشمندانه و با تدبیر مردم ایران در این دوره از انتخابات،  بار دیگر نشان  داد که ملت ما به سوی رشد و تعالی در حرکت است و در این مسیر هر مانعی را از سر راه خود برخواهد برداشت.
حضور میلیونی و مقتدارانه ملت ایران پای صندوق های رای علاوه بر انکه حماسه ای بی نظیر را رقم زد نشان از قدرت تشخیص ، درایت و عقلانیت  ملتی دارد  که در طول مسیر انقلاب و با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های فراوان به بالاترین سطح آگاهی و دوراندیشی رسیده اند.
این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پیام دیگری هم داشت و آن این بود که مردم آزاده ما راه توسعه و تعالی  خود را انتخاب کرده و حاضر به بازگشت  به  گذشته نخواهند بود و  بار دیگر به اثبات رساندند که به رغم بداخلاقی ها و سیاه نمایی برخی کاندیداها  اراده آنها بر هر اراده دیگری پیروز است و قطعا حرکت در این مسیر، بالندگی روزافزون مملکت اسلامی ما را در پی خواهد داشت.
در پایان خلق این حماسه ماندگار را که روح امام خمینی(ره)، دل رهبر فرزانه انقلاب و همه دلسوزان نظام  را شاد نمود و نیز به جناب آقای دکتر روحانی منتخب شایسته این دوره از انتخابات و تمامی مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
 
سیدعلی لدنی نژاد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد

 
 


کد مطلب: 251631

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/251631/پیام-مدیرعامل-شرکت-آبفای-کهگیویه-بویراحمد-پی-خلق-حماسه-باشکوه-ملت-ایران-انتخابات-ریاست-جمهوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1