کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات مدیرعامل شرکت گاز در باره کلنگ‌زنی پروژه ممبی و سرآسیاب

28 ارديبهشت 1396 ساعت 12:22


رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز با ارسال متنی در باره کلنگ زنی پروژه ممبی و سرآسیاب توضیح داد.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
مردم شریف و گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد
ویژه روستاهای بخش سرآسیاب، ممبی و روستاهای تابعه ی شهر لنده
با عرض سلام، تقدیم احترام و آرزوی تحیات الهی؛
ابتدا خداوند قادر متعال را سپاسگزارم که بر حقیر منت نهاد تا در مسیر خدمتم به نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق خدمتگزاری به مردم بزرگوار و استان زرخیزم نیز نصیب فرزند کوچک این دیار گردد.
با عنایات باری تعالی چندی پس از شروع بکار پروژه عظیم گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک، در شرف کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای ۱* بخش سرآسیاب، ممبی و روستاهای تابعه ی شهر لنده قرار داریم.
از این رو لازم دانستم بنابر وظیفه و جهت اطلاع چند نکته را در این رابطه معروض دارم:
- با نگاه ویژه و حمایت های دولت محترم، همدلی و پیگیری های دلسوزانه مسئولین استانی بویژه استاندار محبوب و نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس، امروز شاهد به ثمر نشستن و تحقق آرزوهای دیرین خویش که هدیه نظام و دولت یازدهم به مردم است هستیم.
- شرایط محیطی و صعب‌العبور بودن مناطق مذکور، هزینه گازرسانی این پروژه را به مبلغی بسیار بیشتر از سقف قانونی هزینه کرد می رساند (طبق بخشنامه ی گازرسانی به روستاهای شرکت ملی گاز ایران، حداکثر هزینه برای هر علمک شش میلیون تومان می باشد).
لذا قانونا و در شرایط معمول امکان برخورداری این مناطق از نعمت گاز تقربا غیرممکن می نمود، اما تلاش های شبانه روزی کارشناسان متعهد و متخصص شرکت گاز استان که ماحاصل راهپیمایی حدود یکماهه و بررسی های دقیق مهندسی برای انتخاب مسیر مناسب بود، توانست با منطقی نمودن هزینه ها طرح را توجیه نموده و به تائید شرکت ملی گاز کشور برساند.
- همانگونه که مستحضرید این پروژه با ۳۸ روستا، ۲۲۷۹ خانوار، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش و بودجه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال، بر اساس وعده ای که دولت تدبیر و امید در بهار سال گذشته (۹۵) به مردم داده بود ظرف مدت یکسال مطالعه، تامین بودجه و نهایتا مصوب گردید.
- طبق اعلام قبلی و برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بود در چنین روزی (چهارشنبه، مورخ ۲۶/۲/۱۳۹۶)  آیین کلنگ زنی این پروژه در مجاورت آرامگاه "شهید چامی" از شهدای والامقام آن خطه، برگزار گردد، اما از آنجایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار داریم و به تبع آن اکثر مسئولین و مدعوین، مشغول مقدمات برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات بوده و فرصت حضور برای این بزرگواران مقدور نبود و از طرفی امکان ایجاد پاره ای سوتفاهم ها و سو برداشت ها از این مراسم وجود داشت، لذا شرکت گاز استان که وظیفه ذاتی خود را همواره خدمت رسانی صرف به مردم دانسته و می داند، بر آن شد تا با دلالت به آیه ی شریفه:  "الخیر فی ما وقع" این اتفاق مبارک را به تاریخی دیگر موکول نماید.
از این بابت از یکایک مردم عزیز خاضعانه پوزش طلبیده و انشاالله ظرف دو هفته آینده جهت اجرای این مراسم اقدام و اطلاع رسانی می نماییم.
در پایان از حمایت های بی دریغ مسئولان مربوطه در سطح استانی و ملی و مردم قدرشناس استان که خیرخواهانه و مجدانه پیگیر مطالبات به حق خویش هستند تشکر می نمائیم و امیدوارم با دلگرمی و به پشتوانه تمامی عزیزانی که دل در گرو مردم این مرز و بوم دارند، روزی در سراسر ایران عزیز و کل استان جشن سبز برگزار نمائیم .

رحمن خادم
مدیرعامل شرکت گاز استان


کد مطلب: 251302

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/251302/توضیحات-مدیرعامل-شرکت-گاز-باره-کلنگ-زنی-پروژه-ممبی-سرآسیاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1