کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام حمایت «عدل هاشمی‌پور» از حجت‌الاسلام رئیسی

27 ارديبهشت 1396 ساعت 22:25




 نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بیانه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام رئیسی را اعلام کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با صدور بیانه‌ای حمایت خود را از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. در این بیانیه آمده است:

با توجه به لزوم وحدت جبهه اصولگرایی برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و از آنجا که  پیش از این آقایان قالیباف و حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند که انتخاب از میان این دو با توجه به سوابق انقلابی و مدیریتی مشکل و حتی می‌توانست عاملی برای تفرقه میان نیروهای اصولگرایی باشد که خوشبختانه با بصیرت دکتر قالیباف و حمایت از جناب رئیسی این دغدغه برطرف شد.

لذا به منظور ایجاد وحدت و انسجام بیشتر میان جبهه اصولگرایی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حمایت قاطع خود را از این ائتلاف و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام می‌دارم و از همه دوستان و سروران انتظار دارم از ایشان حمایت کنند تا با همدلی و وحدت مشکلات فراوانی که گریبانگیر جامعه است رفع گردد.

ضمن آرزوی پیروزی حجت‌الاسلام و المسلیمن رئیسی، صحت و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم و به عنوان سرباز کوچک ولایت همگان را  به لبیک به ندای رهبر عزیز و فرزانه انقلاب برای حضوری پرشور همراه با آرامش و دشمن شکن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در  روز جمعه ۲۹ اردیبهشت دعوت می‌نمایم.


کد مطلب: 250721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/250721/اعلام-حمایت-عدل-هاشمی-پور-حجت-الاسلام-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1