کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش رییس ستاد «رئیسی» به اقدام استاندار کهگیلویه و بویراحمد

27 ارديبهشت 1396 ساعت 16:26


مسؤول ستاد حجت‌الاسلام رئیسی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی از قانون شکنی‌ها در انتخابات هشدار شدیداللحن داد.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز در یاسوج با اشاره به برخی از قانون شکنی‌ها از سوی مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد در بحبوحه انتخابات اظهار کرد: حضور مسؤولان در ساعت اداری در میتینگ‌های سیاسی و انتخاباتی در روز روشن از این دست قانون‌ شکنی‌هاست.
وی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مسؤول اجرایی یک استان به چه حقی و بر اساس کدام قانون به استقبال یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در فرودگاه می‌رود آیا این قانون شکنی نیست.
پناهی بیان کرد: کارهای شما در آستانه انتخابات خنده‌آور است چرا که یا قانون را نمی‌دانید و یا به قانون دهن کجی می‌کنید و قانون زیر پا گذاشته می‌شود.
وی افزود: اکنون نیز به آقایان هشدار می‌دهیم که اگر مسؤولان و نهادهای مسؤول در برابر این قانون شکنی‌ها اقدام نکنند پاسخ دندان شکنی به مسؤولان قانون‌شکن داده خواهد شد.
پناهی در ادامه گفت: مدیرکل انتخابات استان در مراسم استقبال از جهانگیری شرکت می‌کند که این خود از نوع قانون شکنی است و به همین جهت نسبت به حرکت‌های غیر قانونی استاندار و مسؤولان قانون‌شکن اعتراض داریم.


کد مطلب: 250539

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/250539/واکنش-رییس-ستاد-رئیسی-اقدام-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1