کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح و بازدید وزیر بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

26 ارديبهشت 1396 ساعت 18:31


سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان عصر امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، افتتاح سلف سرویس و کتابخانه یاسوج، بازدید از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل یاسوج و افتتاح بیمارستان بی‌بی حکیمه(س) گچساران از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت به این استان بود.
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان باحضور وزیر بهداشت
کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
ظهر امروز کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار، نمایندگان مردم بویراحمد و گچساران در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان افتتاح شد.
این پروژه با زیر بنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۲ طبقه افتتاح شد.
افتتاح سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور وزیر بهداشت
سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار، نمایندگان مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و باشت و گچساران  در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان افتتاح شد.
این پروژه با زیر بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد تومان در سه طبقه افتتاح شد.
بنا برا این گزارش، دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با یک هزار و ۹۹۰ دانشجو در ۲۸ رشته در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی در حال ارائه خدمت می باشد.
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در حال احداث شهید جلیل یاسوج
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یکروزه به استان کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در حال احداث شهید جلیل یاسوج بازدید کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و جمع از مسئولین استانی از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در حال احداث شهید جلیل شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
بیمارستان ۲۰۰تختخوابی در حال احداث شهید جلیل یاسوج با زیر بنای ۲۴ هزار متر مربع و  در ۸ طبقه در حال احداث است.
بنا بر این گزارش، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل حدود ۱۰ سال است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حال حاضر حدود ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
در جریان سفر یکروزه وزیر بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد از ظهر امروز کتابخانه مرکزی و سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره‌برداری رسید.
افتتاح دومین پایگاه اورژانس هوایی در استان با حضور وزیر بهداشت
دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار، نمایندگان مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان افتتاح شد.
با راه اندازی پایگاه دوم اورژانس هوایی مناطق گرمسیری استان مستقر در گچساران، تقریبا تمام نقاط استان پوشش امداد هوایی داده می شود.
پایگاه اورژانس هوایی یاسوج که از اواخر اسفند ماه سال گذشته به بهره برداری رسید تاکنون بالغ بر ۳۵ ماموریت را با موفقیت انجام داده است.


 
 


کد مطلب: 249921

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/249921/افتتاح-بازدید-وزیر-بهداشت-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1