کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری(۲) سخنرانی «اسحاق جهانگیری» در یاسوج

26 ارديبهشت 1396 ساعت 15:01


اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حسن روحانی سخنرانی کرد.
بنا بر این گزارش، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت نیز جهانگیری را تا محل سخنرانی همراهی کردند.
**اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به یاسوج با حضور در گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به روح پاک شهدای این شهر ادای احترام کرد.
هواداران حسن روحانی با شعارهای همانند «درود، درود»، «سلام بر خاتمی و درود بر روحانی»، «اسحاق دوست داریم»، «تاجگردون دوست داریم» و «زارعی دوست داریم» از سخنران این برنامه استقبال کردند.
همچنین هواداران «حسن روحانی» با شعار میرشکار گچساران و تشویق‌های ممتد از سخنرانی تاجگردون استقبال کردند.
تاجگردون در این برنامه با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم بویراحمد و با بیان اینکه به اصلاح‌طلبی خودمان افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: اسحاق دوست داریم و به «حسن» اعتماد داریم.
هنگام ورود اسحاق جهانگیری به شهر یاسوج، جمعی از جوانان، مردان و زنان این دیار بویژه عشایر سلحشور ملبس به لباس محلی از او استقبال کردند.
هواداران با در دست داشتن بادبادک ها و شال بندهای بنفش در حمایت از روحانی، جریان اصلاحات و جهانگیری شعار می دادند.
اسحاق دوستت داریم، درود بر میرشکار، درود بر اصلاحات ، سلام بر روحانی ،درود بر آزادی، وصیت هاشمی حمایت از روحانی، از جمله شعارها و فریادهایی بود که از زبان جوانان در سالن بزرگ مصلای یاسوج سرداده می شد.
 
 

           




 




کد مطلب: 249607

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/249607/گزارش-تصویری-۲-سخنرانی-اسحاق-جهانگیری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1