کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضایی: برای پیروزی زنان در انتخابات شورای دوگنبدان، حمایت کنید / عملکرد شورا در حوزه زنان خوب بود / تاثیرگذاری اندیشه‌های «شهید مطهری» در تبیین انقلاب اسلامی /

13 ارديبهشت 1396 ساعت 2:13


عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: حضور بیشتر بانوان در ترکیب شورای شهر دوگنبدان برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات زنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش کبنانیوز از دوگنبدان، محبوبه رضایی شب گذشته در دیدار جمعی از بانوان شهر دوگنبدان با تبریک روز معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار کرد: اندیشه‌های شهید مطهری در ترویج و تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار بود، بطوریکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ «کتاب‌ها و مباحث و گفتارهایی شهید مطهری(ره)؛ چه مباحث اجتماعی و چه مباحث فکری، چه مباحث عمومی و چه مباحث فلسفی خاص، یکایک آنها برای جامعه لازم و حیاتی است».
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و تأثیرگذاری آنان در خانواده بسیار ارزنده و مشهود است چرا که آنان تربیت کننده نسل آینده خواهند شد، نسلی که جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت و ترقی سوق خواهد داد.
وی به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: هر چه تعداد بانوان در شورای شهر بیشتر باشد، وزنه بهتری را در شورا پیدا خواهند کرد.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وجود بانوان در شورا موجب می‌شود که مصوباتی که در آن طرح‌هایی برای مطالبات بانوان مطرح می‌شود تاثیرگذارتر باشد.
رضایی در ادامه با اشاره به نقش زنان و مادران شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: زنان در پیروزی انقلاب و همچنین در پشتیبانی جبهه‌ها نقش فعال و ارزنده‌ای را ایفا کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زنان به جایگاه‌های بهتری دست پیدا کردن و برای توسعه میهن اسلامی همگام با مردان گام برداشتند.
وی به برخی از اقدامات شورای شهر دوگنبدان اشاره و اظهار کرد: اعضای شورای شهر چهارم برای برآوردن شدن مطالبات بانوان و اجرایی شدن برخی طرح‌ها مانند احداث پارک بانوان همکاری خوبی داشته‌اند.
وی با اشاره به موفقیت‌های بانوان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین سیاسی اذعان کرد: بانوان گچسارانی در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین ورزشی با وجود کمبود امکانات موفقیت‌های زیادی را نسبت به مردان کسب کرده و وجود چنین بانوانی در این شهرستان مایه افتخار است.
رضایی ادامه داد: بیش از نیمی از جمعیت کنونی شهری بانوان در فعالیت‌های روز شهرستان حضور دارند.
عضو شورای شهر عنوان کرد: جایگاه بانوان را در اجتماع باید پاس بداریم و برای بانوان  ارزش، احترام و اعتبار قایل شویم.
وی ابراز کرد: در بحث شخصی و موقعیتی حضور بانوان بسیار اندک است و باید تصمیماتی در این شهر گرفته شود که شامل حال همه اعضای شهر باشد.
رضایی با بیان اینکه بخشی از جامعه کنونی را زنان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات بانوان در جامعه برآورده نشود زنان در صفوف بالای مدیریتی قرار نخواهند گرفت و در واقع مکاتبات آنها به موقع صورت نخواهد گرفت.
وی بیان کرد: در شورای چهارم شهر به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی فعالیت داشته و در این زمینه با همکاری دیگر اعضای شورای چهارم شهر توانسته‌ایم در راستای تحقق مطالبات بانوان مصوبات خوبی را بگذرانیم.
عضو شورای شهر دوگنبدان افزود: امیدواریم با حمایت زنان این شهر شاهد حضور زنان بیشتری در شورای شهر دوگنبدان باشیم.


کد مطلب: 247219

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/247219/رضایی-پیروزی-زنان-انتخابات-شورای-دوگنبدان-حمایت-کنید-عملکرد-شورا-حوزه-خوب-تاثیرگذاری-اندیشه-های-شهید-مطهری-تبیین-انقلاب-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1