کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری ؛ افتتاح رسمی ستاد «حسن روحانی» در چرام

10 ارديبهشت 1396 ساعت 10:39


افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان چرام با حضور حامیان دولت و اصلاحات و با سخنرانی دبیر انجمن اسلامی معلمان کشور برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از چرام،آئین افتتاح رسمی ستاد دکتر روحانی دیشب با حضور حامیان دولت و اصلاح طلبان ،جوانان و همچنین علی خواجوی دبیر انجمن اسلامی معلمان کشور و عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان در چرام برگزار شد.
در این مراسم که با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی  ایران آغاز شد،مسعود قبادی رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان چرام ضمن تقدیر از حسن توجه دوستان و بویژه رئیس ستاد دکتر روحانی در استان به اینجانب اظهار داشت:کشور ما در شرایط ویژه ای قرار دارد و باید هوشیار باشیم و برای تداوم عقلانیت در اداره امور کشور و توسعه همه جانبه نباید به عقب بازگردیم.
وی بیان کرد:در مناظره عده ای در هیبت رئیس جمهور سابق ظاهر شدند و عده ای هم به ظاهر آرام و موجه ظاهر شدند که جوانان و مردم خوب ما دیگر گول شعار های پوپولیستی را نخواهند خورد.
قبادی با تقدیر از همه کسانی که در راه اندازی و افتتاح ستاد روحانی در چرام همکاری داشتند تاکید کرد:باید تشکر ویژه ای از جوانان عزیز همیشه همراه داشته باشم که علیرغم همه شرایط سختی که دارند ما را تنها نگذاشتند و اخلاق مدارانه و شجاعانه رفتار کردند.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خدمات دولت گفت:از مدیران محترم شهرستان چرام انتظار داریم ضمن همکاری با اصحاب رسانه خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند .
قبادی ضمن تقدیراز رسانه ها در پوشش اخبار دولت و ستاد دکتر روحانی در چرام گفت:هر گونه اطلاع رسانی اخبار ستاد دکتر روحانی ذر شهرستان چرام از طریق کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی این ستاد اعلام می شود .



 


کد مطلب: 246202

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/246202/گزارش-تصویری-افتتاح-رسمی-ستاد-حسن-روحانی-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1