کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست کمیته بانوان ستاد روحانی در یاسوج برگزار شد (+تصاویر)

9 ارديبهشت 1396 ساعت 12:53


 
نشست توجیهی روسای ستاد بانوان شهرستان‌ها و کمیته‌های استانی ستاد روحانی به منظور آشنایی و هماهنگی بیشتر برای برگزار برنامه های و همایش ها در یاسوج برگزار شد
به گزارش کبنانیوز، قائم مقام ستاد استان روحانی در این نشست گفت: آن چیزی که ما را اینجا دور هم جمع کرده این است که ما به عنوان یک انسان معنوی از یک جامعه هستیم و برای این که بتوانیم یک جامعه داشته باشیم سه عنصر اساسی که لازمه هر جامعه است را هر کدام باید داشته باشیم،
چنگیز هاشمی افزود: سه عنصر ایجاد امنیت،تعیین عدالت اجتماعی و رفاء عمومی یک جامعه را تشکیل می دهد.
هاشمی به پیوند بین جامعه و حاکمیت اشاره کرد و اظهار داشت: قانون اساسی یکی از پیوندهای بین جامعه و حاکمیت است قانون اساسی یکی از بحث های مهم ما اصلاح طلبان است که شئونات آن را باید رعایت کنیم و رعایت کردن قانون اساسی و همین رعایت کردن قانون اساسی است که اصلاح طلبان را از اصو لگرایان متمایز کرده است
هاشمی ادامه داد: نقش بارز در انتخاب روحانی و جریان انتخاب ریاست جمهوری، نقشی است که همه ما باید در آن ایفای نقش داشته باشیم و بتوانیم سرنوشت خود و جامعه را با دست خود رقم بزنیم.
هاشمی افزود: قبل از دولت روحانی دولتی بود که اساس و پایه‌ آن بر مبنای تخریب گری بود، اساس آن تخریب رابطه دولت و کشور ما با دیگر دولت های جهان بود و عملا روابط خارجی کشور ما در دولت قبل باعث تغییرات زیادی از جمله مسائل اقتصادی شد.
هاشمی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور چنان تخریب شد که در واقع تورم را زکام اقتصادی و رکود را سرطان اقتصادی می گفتند.
هاشمی با بیان اینکه تورم در دولت قبل حتی به ۶۰درصد نیز رسید، گفت:رکود و تورم زلزله اقتصاد است، تورم و رکود در دولت قبل بین ۴۵درصد تا ۶۰ درصد بود و کمتر کشوری است که در طول حیاتش دچار چنین رکود و تورمی می شود.
وی خطاب به رئسایی ستاد بانوان دکتر روحانی در استان گفت :مدیریت شما مدیریت پروژه ای است و در دل این پروژه فرایند کاری باید ملی باشد، عوامل و ابزار را جوری به کار بگیریم که بهرور باشد یعنی از حداقل منابع حداکثر استفاده را بکنیم.
هاشمی به لزوم برنامه ریزی در برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد، گفت: برنامه ریزی مساوی است با تلاش که ما بر آورد می کنیم که چگونه پیشاپیش آن را انجام دهیم و چگونه اهداف خود را به نتیجه برسانیم.
هاشمی ابراز داشت: باید انحراف را کنترل کنیم، و از مسیر صحیح منحرف نشویم، ابزار کنترل را در برنامه های خود کنترل کنیم و این که چگونه مراسمات و همایش ها انجام می شود، در همایش ها نقاط ضعف را بفهمیم و در دیگر همایش ها برطرف کنیم.
در پایان این نشست روسای ستاد بانوان در شهرستان های استان دیدگاهها و نظارت خود را بیان کردند.


کد مطلب: 245938

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245938/نشست-کمیته-بانوان-ستاد-روحانی-یاسوج-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1