کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امینی: با قدم گذاشتن در مسیر شهدا دین‌مان را به آنها ادا می‌کنیم / مصوبات شورای شهر نباید در بایگانی‌ها خاک بخورند (+تصاویر)

6 ارديبهشت 1396 ساعت 18:06


مهران امینی کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشت با همراهی جمعی از جوانان و مردم این شهر و با حضور در گلزار شهدای گمنام به جایگاه شامخ شهداء هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
به گزارش کبنانیوز، طی آیینی در سالروز  بعثت رسول اکرم جمعی از جوانان با حضور در گلزار شهدای گمنام باشت از «مهران امینی» کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشت حمایت کردند.
«مهران امینی» کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشت با حضور در جوار گلزار شهدای گمنام با آرمان های آنان تجدید بیعت کرد.
در این آئین امینی با تبریک عید مبعث و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید با پا گذاشتن در مسیر آنها دین خود را نسبت به آرمان‌های شهدا ادا کنیم.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهر باشت به لحاظ اصول شهرسازی و مبلمان شهری، اظهار کرد: باشت همانند یک روستای بزرگ است که متأسفانه از کمبود فضای سبز، زیبایی، المان شهری و سایر زیرساخت‌های توسعه شهری رنج می‌برد.
امینی گفت: وظیفه شوراها تنها انتخاب شهردار و یا مصوباتی که در بایگانی‌ها خاک بخورند نیست، بلکه شوراها بر اساس قانون اساسی می‌توانند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر امور رفاهی تصمیم‌گیری کنند.
وی افزود: در آینده با مردم شهرم در خصوص سایر مسائل شورای شهر سخن خواهم گفت.
علی‌خواه نیز در این آیین گفت: یاد و خاطره شهدا الگویی برای جوانان و نسل آینده است، امروز باید از راه شهدا پیروی کرد.


کد مطلب: 245575

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245575/امینی-قدم-گذاشتن-مسیر-شهدا-دین-مان-ادا-می-کنیم-مصوبات-شورای-شهر-نباید-بایگانی-ها-خاک-بخورند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1