کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شورای شهر یاسوج در مصوبات خود باید به منافع مردم توجه می‌کردند / شورای پنجم شورای اتحاد است نه دو دستگی

6 ارديبهشت 1396 ساعت 0:31


کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شورای شهر یاسوج در مصوبات خود باید به منافع مردمی توجه می‌کردند و فقط صرف و صلاح دولت را در نظر نمی‌گرفتند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سرخاب بیننده در جمع اهالی مناطق شرف‌آباد یاسوج، با اشاره به تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: نباید مردم احساس کنند که شهرداری دشمن‌ آنها است و برای انجام کارهای خود با دلهره و ترس روبرو شوند.
بیننده در ادامه بیان کرد: شورا و شهرداری نهادهای مردمی و متعلق به همه مردم هستند و باید بر اساس عدالت اجتماعی برای همه نقش ایفا کند، شورای شهر محل انجام کارهای جهت رفاه عمومی و آسایش شهروندان است نه امتیازخواهی و منفعت‌طلبی عده‌ای خاص.
 
وی با اشاره به کسب پروانه ساختمان افزود: متأسفانه مراحل کسب پروانه ساختمان راه پُر و پیچی دارد و ارجاع به نظام مهندسی مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است که این روند باید اصلاح شود.
این کارشناس گفت: همچنین استعلام‌های بیش از حد و غیرمنطقی در دریافت پروانه کسب باعث نارضایتی مردم گردیده است.
بیننده تصریح کرد: حفاری خیابان‌ها و عدم ترمیم ‌آنها معضل بزرگی برای سیمای شهر شده که این نشئت گرفته از عدم نظارت و بی‌برنامه‌گی است.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: دوره پنجم دوره اتحاد شورا در راستای توسعه پایدار می‌باشد نه دودستگی و تفرقه افکنی.


کد مطلب: 245455

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245455/شورای-شهر-یاسوج-مصوبات-خود-باید-منافع-مردم-توجه-می-کردند-پنجم-اتحاد-نه-دو-دستگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1