کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنایه «شرافتی» به شورای شهر دوگنبدان / آژیر قرمز در گچساران به صدا درآمده

5 ارديبهشت 1396 ساعت 12:56


کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: با کشمکش و سیاست‌بازی رفاه عمومی فراهم نمی‌شود.

به گزارش کبنا، زهرا شرافتی در دیدار با جمعی از مردم گچساران با تبریک عید سعید مبعث، با بیان اینکه گچساران رنج‌های زیادی از نبود برنامه‌ریزی‌ منظم در زمینه شهری، اجتماعی و فرهنگی می‌برد، اظهار کرد: شهر دوگنبدان متناسب با نام و آوازه‌اش به لحاظ اصول شهرسازی توسعه پیدا نکرده است و متأسفانه در اکثر محله‌ها، خیابان‌ها و پیاده‌روهای این شهر یک دل‌مردگی و نازیبایی به چشم می‌خورد.

این کارشناس شهرسازی و معماری در ادامه بیان کرد: شهر گچساران از فضای سبز و پارک‌های مناسب و در خور شأن مردم برخوردار نیست و البته مکان‌های عمومی و تفریحی آن نیز به دلیل نبود طرح و برنامه‌ با چهره نامناسب و نازیبای پذیرای شهروندان است که بدون شک با زیباسازی مکان‌های عمومی و پارک‌ها به آسایش و ایجاد اوقات خوش مردم کمک کرده‌ایم.
شرافتی در پاسخ به سئوالی در خصوص بافت فرسوده شهر دوگنبدان، اظهار داشت: آژیر قرمز در بافت فرسوده گچساران به صدا درآمده و هر روز شاهد یک فاجعه در این منطقه هستیم، در صورتی که مسئولان برای ساماندهی و بازسازی این بافت فرسوده کاهلی کنند و نجنبند، شاهد بحران خواهیم بود.
وی افزود: نجات بافت فرسوده گچساران باید اولویت کاری همه باشد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان گفت: سیاسی‌کاری با کار شورایی منافات دارد و آسایش و رفاه عمومی مردم با باندبازی و جناح‌بازی و کشمکش‌ها فراهم نمی‎شود، آقایان باید بیشتر از همه به فکر زیباسازی، عمران و آبادانی شهر باشند.


کد مطلب: 245260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245260/کنایه-شرافتی-شورای-شهر-دوگنبدان-آژیر-قرمز-گچساران-صدا-درآمده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1