کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نباید با حرف‎های غیرمنصفانه کاملاً عملکرد شورا را زیر سئوال برد / مردم نسبت به گذشته تفاوت را احساس می‌کنند

6 ارديبهشت 1396 ساعت 6:37


عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: نباید با بیان برخی حرف‎های غیرمنصفانه عملکرد شورای شهر را کاملاً مورد انتقاد قرار داد و مردم نسبت به گذشته تفاوت‌ها را احساس می‌کنند.
به گزارش کبنانیوز از دوگنبدان، محبوبه رضایی (روز گذشته) در جشنی به مناسبت عید مبعث که با حضور جمعی از مردم گچساران برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات و صندوق رأی فرصتی برای دیدگاه مردم در سنجش عملکرد یک عضو شورای شهر است. چنانچه مردم از کارکرد آن عضو خوشنود باشند، با رأی دوباره زمینه را در راستا برنامه‌ها و فعالیت‌ها فراهم می‌کنند.
وی با اشاره به عملکرد شورای شهر دوگنبدان، بیان کرد: تلاش‌های زیادی در شورای شهر دوگنبدان برای توسعه شهر شد و یقیناً مردم بهترین قضاوت کننده است و اگر آنها از عملکرد اعضای شورا رضایت نداشته باشند راه را برای فرد دیگری باز می‌کنند.
رضایی با بیان اینکه نباید با نقدهای غیرمنصفانه کاملاً عملکرد شورای شهر را زیر سئوال برد، بلکه باید خوب و بد کار را کنار هم ببینیم، اظهار داشت: متأسفانه بر پایه برخی فرهنگ‌های اشتباه بسیاری از مشکلات شهر در سایه آرام می‌گیرد و تنها در هنگام انتخابات این مشکلات انتشار پیدا می‌کنند و در این میان بسیاری نیز که تا دیروز از این مشکلات اطلاع داشتند، مهر سکوت را بر لبان‌شان زده بودند و امروز برای برجسته‌سازی خود برخی حرف‌های غیرمنصفانه را در جامعه منتشر می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: در مدت‌ چهار سالی که عضو شورای شهر گچساران بودم، باوجود برخی انتقادات برای رفع مشکلات شهر و ارائه خدمات رفاهی به شهروندان کوشش کردم.
رضایی افزود: ایجاد پارک بانوان، احداث چمن مصنوعی برای بانوان، روکش و آسفالت کوچه و خیابان‌ها، ساماندهی روشنایی بلوارها و معابر اصلی شهر، احداث و بهسازی جداول در سطح شهر دوگنبدان و ساماندهی میادین شهر از جمله اقدامات و عملکرد شورا و شهرداری دوگنبدان است که باید به آنها اشاره کرد.
 
 


کد مطلب: 245253

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245253/نباید-حرف-های-غیرمنصفانه-کاملا-عملکرد-شورا-زیر-سئوال-برد-مردم-نسبت-گذشته-تفاوت-احساس-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1