کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار ۱۵۰۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد با طلاب و روحانیون / کسب رتبه نخست آموزش و پرورش استان در راهیان‌نور

3 ارديبهشت 1396 ساعت 18:34


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۵۰۷ نفر دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی با طلاب، علما و حوزه‌های علمیه استان دیدار کردند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با کبنانیوز با اشاره به عملکرد کمیته همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: ۱۵ روحانی در مدارس شبانه‌روزی استان مستقر هستند.
زارع‌پور با اشاره به برگزاری طرح روشنا در مدارس تیزهوشان، بیان کرد: در این طرح ۸ روحانی در مدارس تیزهوشان مستقر هستند که از این تعداد ۴ نفر آنها خواهر و ۴ نفر برادر است.
وی با بیان اینکه ۸ مدرسه امین با هدف‌گذاری خاص در سطح استان راه‌اندازی می‌شوند، افزود: سه مدرسه در سطح استان به عنوان مدارس امین با هدف‌گذاری خاص راه‌اندازی شد که مشاور مذهبی و دینی از اهداف اصلی این طرح است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در بحث راهیان‌نور، اظهار کرد: ۱۹۵ نفر روحانی با کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این تعداد ۱۲۰ نفر مرد و ۷۵ نفر زن بودند و آموزش‌ و پرورش در ارزیابی کلی رتبه نخست کشور را در زمینه راهیان‌نور کسب کرد.
زارع‌پور با بیان اینکه ۳۰ نفر طلبه شاغل در آموزش و پرورش داریم، افزود: در سال‌ تحصیلی ۹۶-۹۵ برای این طلاب دوره‌های توانمندسازی و آموزشی برگزار شد.
وی از اعزام مبلغین مناسبتی در ایام مختلف (ماه رمضان و ایام محرم و دهه فاطمیه) به مدارس اشاره کرد و گفت: ۶۵ نفر روحانی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در مناسبت‌های مختلف با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۹ روحانی در مدارس خاص استان مستقر شدند و همچنین هزار و ۵۰۷ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد با علما و طلاب حوزه‌های علمیه استان دیدار کردند.
 


کد مطلب: 245083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245083/دیدار-۱۵۰۷-دانش-آموز-کهگیلویه-بویراحمد-طلاب-روحانیون-کسب-رتبه-نخست-آموزش-پرورش-استان-راهیان-نور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1