کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر آموزش‌وپرورش گچساران رتبه برتر آزمون دکتری

3 ارديبهشت 1396 ساعت 1:10


اکبر دهبانژادیان، فرهنگی شاغل در آموزش‌وپرورش گچساران و دبیر جغرافیای دبیرستان‌های این شهر می‌باشد.
ایشان علاوه بر کسب رتبه‌ی سوم آزمون دکتری جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در سال ۱۳۹۶، جهت اعزام به خارج نیز قبول و مجاز به مصاحبه شده است.
درزمینهٔ روستایی و شهری صاحب چندین مقاله علمی پژوهشی و همایش‌های بین‌المللی می‌باشد، همچنین درزمینهٔ ی توسعه‌ی روستاهای ایران کتابی در دست چاپ دارد که به‌زودی توسط انتشارات علوم تحقیقات تهران. چاپ و انتشار خواهد شد.
اکبر دهبان نژادیان شاعر و نویسنده مجموعه شعر در امتداد نقطه‌چین... «متولد ۱۳۶۵/۰۱/۰۱ روستای دوراک شهرستان بهمئی، مقطع ابتدایی در روستایی دوراک، راهنمایی در روستایی پس باغ و دبیرستان در خوابگاه شهید ستمی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی گذراند. سال ۱۳۸۴ در مقطع کاردانی آموزش ابتدائی تربیت‌معلم شهید ایزدپناه یاسوج پذیرفته شد و به استخدام آموزش‌وپرورش درآمد و سال دوم یعنی سال ۱۳۸۶ در کنکور سراسری دانشگاه اصفهان در رشته جغرافیا روستایی پذیرفته شد و با توجه به قوانین آموزش‌وپرورش با گرفتن مرخصی یک‌ساله در منطقه دیشموک تدریس کرد و مهرماه ۸۷ با انتقالی به آموزش‌وپرورش فلاورجان استان اصفهان مشغول به تدریس و تحصیل در دانشگاه اصفهان شد و در سال ۸۸ در منطقه پیربکران مشغول به تدریس شد و در سال ۸۹ با ساکن شدن همراه خانواده در شهر اصفهان به تدریس و تحصیل پرداخت و در سال چهارم کارشناسی با کسب رتبه ۲۶۰ در مقطع ارشد جغرافیا دانشگاه شهید چمران پذیرفته شد و همراه خانواده به شهر اهواز عزیمت کردند و در بهمن ۱۳۹۲ با همکاری انتشارات آناپنا طهران اقدام به چاپ مجموعه شعر در» امتداد نقطه‌چین... کرد وی هم‌اکنون مدیرمسئول هفته‌نامه بهمئی فردا می‌باشد و هم‌اکنون دبیر جغرافیای دبیرستان‌ها گچساران می‌باشد.


کد مطلب: 245001

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/245001/دبیر-آموزش-وپرورش-گچساران-رتبه-برتر-آزمون-دکتری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1