کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایمن‌سازی چشمه تامین آب شرب سی‌سخت

2 ارديبهشت 1396 ساعت 11:58


وحید نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه نظارت بر تامین  و توزیع آب شرب سالم به صورت مداوم از سوی آبفای استان انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در آبفای شهری  سی‌سخت این موضوع با دقت و حساسیت هرچه تمام صورت می‌گیرد.
مدیر امورآب و فاضلاب شهری  سی‌سخت افزود: به منظور کیفیت‌بخشی هرچه بیشتر به آب شرب شهر  سی‌سخت نصب دستگاه کلرزنی اتوماتیک در دستور کار امور آبفای این شهر قرار گرفت.
نوروزی عنوان کرد: یکی از دیگر از اقدامات آب و فاضلاب شهری سی‌سخت در این زمینه بهسازی و بهداشتی‌سازی چشمه تامین آب شرب این شهر نیز انجام گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری  سی‌سخت یادآور شد: با همکاری فرماندار و سایر مسئولان شهر  سی‌سخت به دنبال مسیری جدید برای تردد احشام عشایر هستیم تا نگرانی‌های ناشی از اسکن عشایر  در سرچشمه  آب شرب  نیز برطرف شود.
وی تاکید کرد: ایمن سازی و بهداشتی‌سازی سرچشمه مخازن تامین آب شرب سی‌سخت کاملا انجام گرفته و شهروندان هیچکونه نگرانی از این جهت نداشته باشند.
وی بیان کرد: از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای تامین آب شرب شهر سی‌سخت حفر و تجهیز  یک حلقه چاه برای مواقع اضطراری جهت تامین آب شرب اهالیاین شهر است.
نوروزی خاطرنشان کرد: این چاه در مواقع اضطراری و یا کاهش دبی چشمه میشی سی‌سیخت وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.


کد مطلب: 244828

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244828/ایمن-سازی-چشمه-تامین-آب-شرب-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1