کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان چرام

2 ارديبهشت 1396 ساعت 9:15


رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان چرام طی پیامی ضمن تقدیر از همه نیروها جهت انتخاب وی خواهان همکاری و همدلی برای فعالیت های انتخاباتی شد.
به گزارش کبنانیوز از چرام,مسعود قبادی رئیس ستاد دکتر حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر کردند که عینا منتشر می گردد:
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
در آستانه ی اتفاقی شگرف و سرنوشت ساز حال که قرعه فال خدمت گزاری جریان اصلاح طلبی به نام حقیر افتاده و سکه زرکوب نوکری جریان اصلاح طلبی در جیب این خادم همیشه خدوم قرار گرفته است.
از همه ی اعضای محترم احزاب اصلاح طلب چرام بزرگان و اکابر،ریش سفیدان و موسپید کرده های عالم سیاست دیار قلم و معرفت،کاندیداهای اصلاح طلب ادوار گذشته کهگیلویه بزرگ،ریاست محترم ستاد استان و علی الخصوص عزیزان همیشه همراهم، جوانان عزیز که همیشه و در همه حال خود را متعلق و وامدار این عزیزان می دانم، بخاطر حسن نیتی که نسبت به حقیر داشته اند و مرا مورد لطف و عنایت خویش قرار داده اند و نسبت به این کمینه نگاه بیشینه و بی شائبه داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
و در پایان برای عبور از این راه بزرگ و سرنوشت ساز جهت همکاری و همراهی و بسامان کردن امور دست همه عزیزان و بزرگان را به گرمی می فشارم.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شهرستان چرام
مسعود قبادی


کد مطلب: 244756

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244756/پیام-رئیس-ستاد-دکتر-حسن-روحانی-شهرستان-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1