کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پروژه «بازار سنتی، محلی و گردشگری» یاسوج شهریور ۹۶ تکمیل می‌شود / استفاده از مصالح و تجهیزات مدرن

2 ارديبهشت 1396 ساعت 16:03


سرمایه‌گذار بزرگترین پروژه «بازار سنتی، محلی و گردشگری» جنوب کشور در یاسوج گفت: به تعهدم در خصوص احداث و بهره‌برداری از پروژه «بازار سنتی، محلی و گردشگری» در پایان شهریورماه ۹۶ ، پایبندم و انشاء‌الله مجموعه اقتصادی و گردشگری در خور و شأن مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را خواهیم ساخت.
سید محمد دلباز در گفت‌وگو با کبنانیوز با بیان اینکه تمام مراحل قانونی احداث این پروژه انجام گرفته است، اظهار کرد: روند اجرایی پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج خوب و بدون توقف در حال ساخت است.
وی افزود: مراحل کف‌سازی، آرماتوربندی و بتن مگر پروژه انجام گرفته است و در هفته اول اردیبهشت ستون‌های آن نصب می‌گردد.
دلباز گفت: ساخت پروژه «بازار سنتی، محلی و گردشگری» یاسوج در پایان شهریورماه ۹۶ به پایان می‌رسد و به تعهدم در این خصوص پایبندم.
وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه و افتتاح آنها شهروندان و مسافران از یک مرکز مدرن و با معماری زیبا خریداری می‌کنند، افزود: بزرگترین پروژه بازار «سنتی، محلی و گردشگری» یاسوج با حدود  ۷۰۰ باب مغازه احداث خواهد شد.
سرمایه‌گذار بومی «پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری» یاسوج گفت: این پروژه با بهترین مصالح و تجهیزات مدرن روز دنیا ساخته می‌شود.
 


کد مطلب: 244688

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244688/پروژه-بازار-سنتی-محلی-گردشگری-یاسوج-شهریور-۹۶-تکمیل-می-شود-استفاده-مصالح-تجهیزات-مدرن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1