کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایجاد کلینیک‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / محدودیت وام‌های رونق تولید برداشته می‌شود/ قطع انشعابات واحدهای تولیدی اقدام نادرست است

29 فروردين 1396 ساعت 17:18


دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران ارشد برگزار شد.
به گزارش کبنا، مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در این نشست گفت: با توجه به نظر دولت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های خدمات رسان از قطع انشعابات واحدهای تولیدی و صنعتی استان خودداری کنند و باید به آن‌ها فرصت پرداخت بدهی خود را دهند.
محنایی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان در فصل نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، قطع انشعابات واحدهای تولیدی اقدام نادرستی است و وصول مطالبات دستگاه‌های خدمات رسان با قطع انشعابات شایسته نیست.
وی با اشاره به سیاست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید، افزود: ستاد تسهیل زمان‌دار نیست و فعالیتش متوقف نمی شود و فعالیت این ستاد امسال هم ادامه خواهد داشت.
محنایی با اشاره به ثبت نام مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در خصوص درخواست وام جدید برای رونق تولید و محدودیتی که وجود دارد، اظهار کرد: این ستاد در تلاش هست تا محدودیت‌های سر راه دریافت وام رونق تولید برداشته شود.
وی تصریح کرد: بانک‌ها همچنان ملزم به ادامه پرداخت تسهیلات به واحدهای ثبت‌نامی در سامانه بهین یاب هستند و مجموعه استانداری نیز در حال رایزنی با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ستاد تسهیل همچون یک کلینیک عمل می‌کند و کارگروه رفع موانع تولید در آن حکم پزشک و واحد تولیدی حکم بیمار را دارد، گفت: برای پشتیبانی از واحدهای تولیدی کلینیک‌های اقتصادی در ۸ شهرستان فعال می‌شود، تا با رفع مشکلات پیش رو واحدهای تولیدی شاهد رشد و توسعه استان و کاهش بیکاری باشیم.
 


کد مطلب: 244047

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244047/ایجاد-کلینیک-های-اقتصادی-کهگیلویه-بویراحمد-محدودیت-وام-های-رونق-تولید-برداشته-می-شود-قطع-انشعابات-واحدهای-تولیدی-اقدام-نادرست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1