کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر کارشناسان میراث فرهنگی کشور به کهگیلویه و بویراحمد

28 فروردين 1396 ساعت 11:29


سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کارشناسان سازمان میراث فرهنگی کشور برای شناسایی ظرفیت‌های تولید و اشتغال به روستاهای استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، علی‌اکبر پاک افزود: سه تیم از سازمان میراث فرهنگی کشور در بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز وارد استان شدند تا بررسی‌هایی در مورد ظرفیت‌های تولید و اشتغال روستاهای کهگیلویه و بویراحمد انجام دهند.
وی با بیان اینکه این برنامه تحت عنوان «طرح ارزیابی ظرفیت تولید و اشتغال در ۷۳ روستای منتخب کشور» از سوی سازمان میراث فرهنگی کشور به استان‌ها ابلاغ شده، افزود: در این طرح، کارشناسان این سازمان برای شناسایی ظرفیت‌های تولید و اشتغال به روستاها سفر می‌کنند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تیم شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری به روستای کاکان در شهرستان «بویراحمد» و «کریک» در شهرستان دنا سفر می‌کند.
پاک افزود: تیم شناسایی ارزیابی ظرفیت تولید و اشتغال در حوزه صنایع دستی به روستای «سربیشه» در شهرستان گچساران سفر می‌کند.
وی بیان کرد: تیم ارزیابی ظرفیت تولید و اشتغال و شناسایی ظرفیت‌های میراث فرهنگی نیز به روستای «چنگلوا» در شهرستان کهگیلویه سفر می‌کند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدار با اهالی روستا، نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستا، بازدید از پروژه‌های حوزه‌های مختلف و تهیه گزارش از ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را از برنامه‌های این سه تیم در استان عنوان کرد.


کد مطلب: 243651

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243651/سفر-کارشناسان-میراث-فرهنگی-کشور-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1