کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهمال کاری پست بانک در پرداخت قبوض آب / قطع همکاری آب فاضلاب و پست بانک

28 فروردين 1396 ساعت 10:58


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عدم همکاری پست بانک کهگیلویه و بویراحمد از اول اردیبهشت دریافت قبوض آب توسط شعب این بانک در شهرهای استان انجام نمی‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، سیدعلی لدنی نژاد صبح امروز در جمع معاونین و مدیران ستادی آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین و سرعت در ارائه خدمات  از دغدغه‌های اصلی این شرکت است، اظهار کرد:  علاوه بر این با تعامل با سایر دستگاه ها باید سعی کنیم خدمات هرچه مطلوب تری به شهروندان ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مواردی که شرکت آب و فاضلاب استان همواره  پیگیری می کند، عقد قرارداد با بانک ها به منظور دریافت قبوض آب مشترکین  توسط آنها است.
وی عنوان کرد: متاسفانه  پست بانک استان طی ماه های اخیر و پس از عقد قرارداد نسبت به  اجرای مفاد تفاهم نامه  پرداخت قبوض مشترکین شرکت آب و فاضلاب اهمال کرده است.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: به رغم پیگیری‌های متعدد پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم را در این زمینه نداشت و با توجه به عدم اجرای تبصره ۵تفاهم نامه مذکور و عدم رضایت  حوزه خدمات مشترکین آبفای استان، اعلام می شود که خدمات  پست بانک از ابتدای اردیبهشت جاری قطع  و این بانک نسبت به عودت مازاد  دریافتی وجوه کسر شده از قبوض آب مشترکین به  حساب این شرکت اقدام نماید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از ۱۵ روز قبل کتباً به پست بانک استان اعلام شده که از تاریخ اول اردیبهشت نسبت به عدم دریافت قبوض آب مشترکین  اقدام نماید.
لدنی‌نژاد تصریح کرد: در غیر اینصورت  قبوض دریافتی از  سوی این بانک در سیستم نرم افزاری مشترکین  شرکت آبفای استان لحاظ نمی‌گردد و پست بانک  بدهکار محسوب شده و باید پاسخگوی مشترکینی که توسط آن بانک هزینه قبض آب خود را پرداخت نموده‌اند باشد.
 


کد مطلب: 243648

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243648/اهمال-کاری-پست-بانک-پرداخت-قبوض-آب-قطع-همکاری-فاضلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1