کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جاوید: برای آسایش مردم یاسوج دست به اجرای طرح‌های زدیم / اول قضاوت می‌کنید و بعد سئوال می‌پرسید / توضیح در خصوص ابهامات مزایده گلخانه «گل و گیاه»

26 فروردين 1396 ساعت 14:17


شهردار یاسوج گفت: در شهرداری یاسوج در این دوره تنها به دنبال رفاه حال مردم و ساختن شهری در خور آنها بودیم، متأسفانه در این نشست‌ها اول قضاوت می‌کنید و بعد سئوال می‌پرسید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمد علی جاوید ظهر امروز در نشست شورای ترافیک که در سالن معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: خط‌کشی گذرگاه‌ها در جلوی آموزشگاه‌های یاسوج باید با هزینه تخصیصی از جرائم راهنمایی و رانندگی انجام شود، ولی تاکنون از اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان که از محل جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری یاسوج تخصیص داده شد، اما هیچ پولی از این این محل به شهرداری یاسوج هنوز داده نشده است.
جاوید با اشاره به آغاز تعریض و توسعه پارک آبشار یاسوج، بیان کرد: این طرح به‌منظور آسایش و ایمنی پیاده‌روها در آبشار یاسوج است که با تعریض ۶ متر به پهنای آسفالت آبشار یاسوج این جاده توسعه پیدا خواهد کرد و رفاه حال و آسایش شهروندان و مسافران را به دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: طرح تعریض و توسعه آبشار یاسوج تا خردادماه امسال به‌منظور آسایش شهروندان و امنیت پیاده‌روهای این جاده به‌ پایان خواهد رسید.
شهردار یاسوچ با اشاره به نمایشگاه گلخانه در شهر یاسوج، گفت: شهرداری به‌ منظور ایجاد و توسعه فضای سبز در سطح شهر کوشش‌های زیادی می‌کند و از طرفی نمایشگاه گلخانه گل و گیاه در شهر یاسوج الگویی برای استفاده هرچه بیشتر مردم از فضای سبز و گلخانه است.
وی ادامه داد: شهر یاسوج همانند سایر شهرهای همجوار گلخانه در درون شهر برپا کرده است و این نمایشگاه تعریفی از فضای سبز خواهد بود.
وی با اشاره ابهامات در خصوص مزایده گلخانه گل و گیاه شهر یاسوج، اظهار داشت: این گلخانه بعد از طی روال قانونی و گذاشتن در مزایده و آگهی در سطح شهر ایجاد شد.
وی در پاسخ به مدیر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: تعریض و توسعه پارک آبشار یاسوج با مشورت متخصصان در حوزه شهری طراحی شده است، در این نشست‌ها اول قضاوت می‌کنید و بعد سئوال می‌پرسید.


کد مطلب: 243259

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243259/جاوید-آسایش-مردم-یاسوج-دست-اجرای-طرح-های-زدیم-اول-قضاوت-می-کنید-بعد-سئوال-می-پرسید-توضیح-خصوص-ابهامات-مزایده-گلخانه-گل-گیاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1