کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار اصولگرایان بویراحمد با رئیس ستاد انتخابات استان

24 فروردين 1396 ساعت 21:05


رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست‌اندرکاران امر انتخابات، خود را نسبت به حراست از آرای مردم و تأمین سلامت انتخابات و رعایت اصل مشارکت حداکثری مقید می‌دانند.

به گزارش کبنا، فتاح محمدی در دیدار با برخی از اصولگرایان شهرستان بویراحمد با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات و ایجاد فضای مشارکت حداکثری گفت که تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای یک انتخابات پرشور، مشی مجریان انتخابات پیش رو در این استان است.
وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات امن، سالم، قانونی و حداکثری خواسته مقام معظم رهبری و مردم از ستاد انتخابات است و مجریان نیز به این وظیفه مهم شرعی، قانونی و ملی خود عمل خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که مجموعه ستاد انتخابات در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا در سایه رعایت قوانین و مقررات و اصل بی‌طرفی این‌ انتخابات را در کمال آرامش و امنیت برگزار کند.
محمدی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پس از پیروزی انقلاب همواره با مشارکت حداکثری از استان‌های پیشتاز کشور بودند که این امر نشان‌دهنده حس مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی مردم نسبت به اهداف نظام است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش و هماهنگی اعضای ستاد و مدیران استانی، انتخابات به بهترین نحو برگزار می‌شود.
 
۲۹ اردیبهشت همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۷۴۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد و ۱۷ شهر انتخابات شوراهای اسلامی برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 242824

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/242824/دیدار-اصولگرایان-بویراحمد-رئیس-ستاد-انتخابات-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1