کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تندیس بهمن بیگی در میدان معلم چرام نصب می شود

24 فروردين 1396 ساعت 14:27


شهردار چرام گفت::در هفته معلم   تندیس بهمن بیگی بنیان گذار علم در مناطق عشایری را به همراه یک شاگرد در میدان معلم ورودی از طرف شهرک نصب خواهیم کرد.
به گزارش کبنانیوز از چرام ،رحمت اله تیموری فر در  جلسه شورای آموزش و پرورش چرام  بیان کرد که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در چرام تندیس بهمن بیگی رونمایی می شود.Image result for ‫تصاویر بهمن بیگی‬‎
شهردار چرام گفت:با اشاره به فعالیت های شهرداری در گرامیداشت هفته معلم گفت:در خصوص هفته معلم طبق سنوات گذشته تخفیفاتی را از ۱۲اردیبهشت در صدور پروانه و پایان کار از ۳۵ تا ۴۰درصد به فرهنگیان عزیز ارائه می دهیم.
وی افزود:در هفته معلم   تندیس بهمن بیگی بنیان گذار علم در مناطق عشایری را به همراه یک شاگرد در میدان معلم ورودی از طرف شهرک چرام نصب و از آن رونمایی خواهیم کرد.
تیموری فر بیان کرد:به پاس قدردانی از خدمات همه معلمان و همچنین زنده یاد بهمن بیگی که زندگی خود را فدای فرزندان عشایر و استان ما نمود این تندیس نصب می شود.
شهردار چرام با اشاره به نصب تندیس بهمن بیگی تصریح کرد:تاکنون در میادین و ورودی های چرام نصب تندیس های میدان فرشته،مادر،عاشورا و همچنین کشاورز انجام شده که امیدواریم بتوانیم به زیباسازی فضای شهری کمک کرده باشیم.
 بر اساس این گزارش ،محمد بهمن‌بیگی (تولد ۱۲۹۸ - درگذشت ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹) نویسنده ایرانی و بنیان گذار آموزش و پروش عشایری در ایران بود
 


کد مطلب: 242730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/242730/تندیس-بهمن-بیگی-میدان-معلم-چرام-نصب-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1