کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعضای هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه مشخص شدند(+ اسامی و تصاویر)

24 فروردين 1396 ساعت 13:09



هیأت اجرایی داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای تأمین و شورای نگهبان و هیأت بازرسی و نظارت شهرستان و دعوت از ۳۰ نفر معتمد در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه مشخص شدند.
به گزارش کبنانیوز،فرماندار کهگیلویه در این جلسه به نقش مهم انتخابات در تعیین سرنوشت مملکت اسلامی اشاره و گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه های انقلاب و نظام مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی است و وظیفه همه ماست که در این مهم با حضور حداکثری شرکت نماییم.
علی پوزش گفت: انتظار می رود که انتخاب شدگان سعه صدر و تعامل با دیگر اعضای و عوامل اجرایی را مدنظر قرار دهند و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان همدیگر را یاری نمایند.
پوزش گفت: که از میان ۳۰ نفر معتمد دعوت شده تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل معرفی خواهند شد.
در انتهای جلسه پس از بحث و بررسی افراد متقاضی هیأت اجرایی نام نویسی نمودند و آقایان سید عبدمحمد تقوی،منصور درخشانی ، فضل الله خرازی ،اسلام افسری، سید هادی پرهیزگاری ،فیض الله افراشته،عیسی پوربهشت ، لهراسب خیرخواه و سید علی ضامن کاظمی به ترتیب آراء به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان  کهگیلویه مشخص و معرفی گردند .
وهمچنین آقایان، حمید فتحی ، محمودرضا مریدی و فیروز نیکدل و سیروس الهی و حبیب الله نیکنام به عنوان اعضای علی البدل معرفی گردیدند.

 


کد مطلب: 242721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/242721/اعضای-هیأت-اجرایی-دوازدهمین-دوره-انتخابات-ریاست-جمهوری-شهرستان-کهگیلویه-مشخص-شدند-اسامی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1