کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکیل ۳ کمیته جدید در جمنای کهگیلویه و بویراحمد/تعیین رابطین جمنا با هیأت‌های اجرایی و نظارت

24 فروردين 1396 ساعت 8:56




تعداد ۳ کمیته جدید در جمنای کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد.


به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شامگاه چهارشنبه سومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در حاشیه این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به اهمیت جبهه مردمی برای اتحاد نیروهای انقلابی گفت: در جلسه امشب که سومین جلسه این شورا در سال جدید است ساز و کارهای جبهه مردمی در روزهای آینده مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

دبیر جبهه مردمی در استان افزود: تشکیل ۳ کمیته جدید کمیته برنامه‌ریزی، کمیته مالی و پشتیبانی و کمیته اجرایی یکی از مصوبات این جلسه بود که اعضای آن مشخص شدند.

پناهی افزود: از دیگر مصوبات این جلسه مشخص شدن رابطین جبهه مردمی استان با هیأت اجرایی و هیأت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد بود که با توجه به سوابق رابطین مشخص و انتخاب شدند.

دبیر جمنا در استان ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که ۵ نفر از اعضای شورای مرکزی برای ریاست ستاد منتخبین جمنا در استان که ۱۷ فروردین در مجمع ملی مشخص شدند انتخاب و به نامزدها معرفی شوند.

پناهی در پاسخ به این سوال که موضع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مورد ثبت نام برخی افراد چیست بیان کرد: تا پایان ثبت‌نام‌ها و اعلام تایید صلاحیت‌ها باید منتظر ماند و دید چه کسانی از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند.


کد مطلب: 242699

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/242699/تشکیل-۳-کمیته-جدید-جمنای-کهگیلویه-بویراحمد-تعیین-رابطین-جمنا-هیأت-های-اجرایی-نظارت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1