کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تشکر خانواده زنده یاد دکتر ولوی از مردم و مسئولان(+عکس)

21 فروردين 1396 ساعت 21:25


خانواده زنده یاد دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس و شاعر پرآوازه کهگیلویه و بویراحمد به پاس قدردانی از حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین وی تقدیر و تشکر نمودند.
به گزارش کبنانیوز از چرام، خانواده زنده یاد دکتر حمزه ولوی مدیر کل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس و از چهره های ماندگار شعر و ادب   کهگیلویه و بویراحمد ، با ارسال یادداشتی از همه ی کسانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری و حضور در کنار خانواده برای تسلی بازماندگان ، حاضر و یا پیامی ارسال نمودند تقدیر و تشکر کردند .

                                                                کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

از ما بگذر که خانه مان سوختنی است               این خانه ی بی پایه فرو ریختنی است
بگذار که این شعر به بن بســـت رسد                این فاجعه بر سایه ی ما دوختنی است

(شعر: زنده یاد دکتر ولوی)
درگذشت نا بهنگام مرادمان، عزیزمان،مرد علم و عمل و احساس، چهره ماندگار شعر و ادب استان، ادیب فاضل و دانشمند " دکتر حمزه ولوی مدیر کل محیط زیست استان فارس" چنان زلزله ای در خانواده انداخت که توان نیافتیم زودتر از الطاف بی دریغ، همدردی ها و همراهی های همه اقشار از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران که نشان دادند نیک نامان همواره قابل ستایشند. تقدیر و تشکر به عمل آوریم.
گرچه زبان از بیان همه اشخاص و مرتبه همدردی و همراهی ایشان قاصر است، لذا به حکم ادب و حق شناسی بدینوسیله از همه عزیزان بویژه سازمان محیط زیست کشور در رأس خانم دکتر ابتکار و معاونین ایشان، مدیران کل محیط زیست سراسر کشور، مجموعه اداره کل محیط زیست استان فارس و ادارات تابعه و همچنین مدیر کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات تابعه و سمن ها و فعالان زیست محیطی کشور.
استاندار بزرگوار فارس جناب آقای مهندس افشانی و معاونین ایشان از جمله دکتر رزمجو و مدیران کل استان فارس و ادارات تابعه، استاندار محترم کهگیلویه و بویر احمد دکتر خادمی و معاونین و مدیران ستادی فرمانداران چهارگانه کهگیلویه بزرگ بویژه دکتر فتاح پور، فرماندار شهرستان چرام و مجموعه شورای اداری و شهرداری و شورای شهر چرام.
روحانیت معظم و معزز استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد بویژه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، امامان جمعه محترم شیراز و چرام.
نیروهای نظامی و انتظامی و دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، مجمع نمایندگان مردم شریف استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد.
اساتید و جامعه دانشگاهی، آموزش وپرورش، احزاب و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی.
مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ادارات ارشاد کهگیلویه و چرام و همچنین هنرمندان و انجمن شعر کهگیلویه، اصحاب رسانه، مدیران کل محترم صدا و سیمای فارس و کهگیلویه و بویراحمد.
مجموعه مدیران کلیه شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد.
مردم فهیم و قدر شناس استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان.
تشکر ویژه از مردم نوع دوست چرام که چنین فرزندی را پروریدند و اینچنین باشکوه مشایعت کردند، بخصوص خویشاوندان و دوستان.
و بطور کلی همه عزیزانی که خالصانه از بدو وقوع حادثه هر کس به نوعی همکاری و ابراز همدردی نمودند، خاضعانه و خاشعانه تقدیر و تشکر به عمل می آید و از خداوند منّان خواستاریم اجری نیکو به پاسداشت این همه نیکی به شما عطا فرماید.
از طرف خانواده های ولوی، دهقان و جمیع منسوبین.


پیام تشکر خانواده مرحوم ولوی از مردم و مسئولین + تصویر


کد مطلب: 242408

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/242408/پیام-تشکر-خانواده-زنده-یاد-دکتر-ولوی-مردم-مسئولان-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1