کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره سهیل گچساران قصد خاموش شدن ندارد

17 فروردين 1396 ساعت 18:50



بازیکن ۲۰ ساله نفت و گاز گچساران در مرحله دوم رقابت های لیگ دو در تیمش یکه تازی می کند.


 سهیل صالحی وینگر ۲۰ ساله تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درحالی در ترکیب فیکس تیمش حضور پیدا می کند که بازیکنان خوش نام زیادی در تیمش وجود دارند و داریوش یزدی، بدلیل توانمندی هایش، او را به عنوان یار ثابت وارد زمین می کند.
صالحی که به خوبی ارزش فرصت به دست آمده را درک کرده است، در چهار بازی که در مرحله دوم رقابت های لیگ دو برای نفت و گاز به میدان رفته است، توانسته ۳ گل به ثمر برساند که دو گل از این سه گل، سبب شده تا ۶ امتیاز به حساب تیمش واریز شود.
ستاره سهیل نفت و گاز که قصد خاموش شدن ندارد، با ۲۰ سال سن توانسته تمامی گلهای نفت و گاز را در مرحله دوم رقابت های لیگ دو بزند زیرا آنها فقط سه گل در این رقابت ها زدند و آن سه گل را نیز، سهیل صالحی به ثمر رسانده است. گرچه این آمار برای صالحی جوان رویایی است، اما یک زنگ خطر برای دارویش یزدی، سرمربی این تیم محسوب می شود زیرا آنها در چهار بازی سه گل زدند، یعنی کمتر از یک گل در هر بازی و خطرناک تر از بقیه موارد، فقط صالحی گلهای آنان را زده است و مهاجمان این تیم در باز کردن دروازه حریفان، ناکام بوده اند. باید دید یزدی برای این ضعف تیمش، چه تمهیدی خواهد اندیشید.


کد مطلب: 241855

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241855/ستاره-سهیل-گچساران-قصد-خاموش-شدن-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1