کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسته‌های حمایتی مواد غذایی به توگبری چرام رسید (+تصاویر)

17 فروردين 1396 ساعت 1:03


بسته حمایتی مواد غدایی که از وعده های سفر هفته گذشته نماینده کهگیلویه و چرام به منطقه محروم توگبری بود میان ۱۵۰خانوار عشایری توزیع گردید.
به گزارش کبنانیوز از چرام،خداداد اجتهادی رئیس امور عشایر شهرستان های کهگیلویه و چرام با اشاره به توزیع این بسته حمایتی مواد غذایی گفت:همانطور که سیاست نظام ما محرومیت زدایی است همراه بخشدار مرکزی چرام و جمعی از مدیران و دفتر نماینده محترم مجلس بازدیدی نوروزی از منطقه عشایری توگبری داشتیم.
وی بیان کرد: از طرف دفتر نماینده کهگیلویه و چرام یک بسته مواد غذایی شامل یک گونی برنج ۱۰کیلویی،یک حلب روغن ۵کیلویی و یک کارتن قند و چای  به ارزش تقریبی  یک میلیون ریال برای هر خانوار و به تعداد ۱۵۰خانوار منطقه محروم توگبری تهیه و امروز با حضور مسئولان طبق وعده ای که قبلا داده شده بود توزیع گردید.
براساس این گزارش در پی سفر هفته قبل عدل هاشمی پور به منطقه محروم توگبری به فرماندار و مسئولان تاکید کردند که نسبت به رفع محرومیت این منطقه و تامین آب شرب ،برق و جاده اقدام فوری نمایند که طبق اظهار نظر وی و مسئولان چرام به زودی  عملیات اجرایی تامین آب شرب سالم و برق شروع می شود.
 


کد مطلب: 241717

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241717/بسته-های-حمایتی-مواد-غذایی-توگبری-چرام-رسید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1