کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: ناامید کردن مردم از صندوق رای مرگ دموکراسی است

16 فروردين 1396 ساعت 21:08


استاندار کهگیلویه و بویراحمد برفراهم شدن شرایط سرمایه‌گذاری برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در این استان تأکید کرد.

به گزارش کبنانیوز، سید موسی خادمی در دیدار نوروزی با مسئولان بخش‌های اقتصادی، روسای بانک‌ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی با بیان اینکه حوزه اقتصادی و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اقدامات خوب داشتند، گفت: در دیدار نوروزی که با رئیس جمهور داشتیم دکتر روحانی اعلام کرد که بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ رشد اقتصادی کشور در سال ۹۵ دو رقمی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه داشتن نرخ رشد اقتصادی دو رقمی کار آسانی نیست و ما برای اهداف چشم‌انداز نرخ رشد اقتصادی ۸ درصدی را تعیین کرده بودیم اما هیچ‌گاه به این عدد نرسیدیم افزود: در سال ۹۵ نرخ رشد اقتصادی کشور دو رقمی و تورم تک رقمی شد.
وی با بیان اینکه ممکن است تاثیرات نرخ رشد اقتصادی و تورم تک رقمی با تاخیر به بدنه جامعه منتقل شود گفت: هنوز برخی از مشکلات خرد و معیشتی در جامعه وجود دارد که امیدواریم در سال جدید حل شوند و تاثیرات آن را در زندگی مردم شاهد باشیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اشتغال را مهمترین راه برون رفت از مشکلات کنونی و بهبود معیشت مردم  دانست  و گفت: راه‌حل رفع مشکل بیکاری وایجاد اشتغال تولید است و تولید جزء از کانال سرمایه‌گذاری ایجاد نخواهد شد لذا فضا برای سرمایه‌گذاری مهیا شود تا بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم.
خادمی بیان کرد: دولت از همان روزهای اول عزم خود را برای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری جزم کرد و در استان کهگیلویه و بویراحمد هم تلاش ما عملی کردن و تحقق این شعار است.
وی بر تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی برای تحقق و عملی کردن این شعار تأکید کرد و افزود: علی‌رغم جوان بودن بخش خصوصی استان عملکرد این بخش در ستاد تسهیل، گرفتن وام، راه‌اندازی طرح‌های جدید و فعال کردن طرح‌های راکد قابل تقدیر است و امیدواریم در سال جدید شاهد مشارکت بیشتر بخش خصوصی باشیم.
خادمی در ادامه سخنان خود کاهش نرخ بیکاری در پایان سال گذشته را از موفقیت‌های استان دانست و گفت:  نرخ بیکاری  ۱۷٫۷ درصدی در استان در پایان سال حدود ۴٫۴ کاهش داشته که این کاهش اتفاق خوبی بود اما همچنان آمار بیکاران در استان بالا است و باید برای این افراد شغل ایجاد کرد.
خادمی با تأکید بر اینکه در سال جاری عملی کردن برنامه نظام و دولت در دستور کار قرار گیرد، گفت: کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند خائنین به مردم هستند و آنهایی که تلاش می‌کنند مردم را از صندوق‌های رای ناامید کنند به دنبال مرگ دموکراسی و مردم سالاری هستند.


کد مطلب: 241713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241713/خادمی-ناامید-کردن-مردم-صندوق-رای-مرگ-دموکراسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1