کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه‌ی اداره‌کل کتابخانه‌‌های عمومی استان به خبر کبنانیوز

16 فروردين 1396 ساعت 12:33


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «اولین تجمع سال ۹۶ در استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ تجمع اعضای کتابخانه مرکزی یاسوج» روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به آن واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، جوابیه‌ی روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تجمع اعضای کتابخانه مرکزی یاسوج به شرح زیر است؛
بسمه تعالی
ضمن تبریک سال نو که بنا به فرمایشات مقام عظمی ولایت به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است. به استحضار مخاطبان سایت وزین و محترم کبنانیوز می‌رساند، پیرو بخشنامه ابلاغی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به تمامی استان‌های کشور ساعات کاری کتابخانه‌های عمومی کشور در شش ماهه نخست سال به شرح ذیل می باشد:
ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت۷:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰ عصر می‌باشد. (به استثنای روزهای پنج شنبه که ساعت کاری تا ساعت۱۳می باشد)
مخاطبان محترم سایت کبنانیوز توجه داشته باشند که با پیگیری و تامین نیروی شیفت شب، ساعت کاری کتابخانه مرکزی تا ساعت ۲۱شب تمدید شده است و اعضای محترم می توانند همه روزه به استثنای روزهای پنجشنبه تا این ساعت از سالن‌های مطالعه استفاده نمایند.
با توجه به پیش رو بودن فصل آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، در صورت درخواست اعضا جهت افزایش ساعت کار کتابخانه‌ها، مدیران کل با صلاحدید، مراتب را جهت طرح در کمیته ساعت کاری به اداره‌کل امور اداری و منابع انسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام، تا در این مورد تصمیم گیری شود.


کد مطلب: 241642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241642/جوابیه-ی-اداره-کل-کتابخانه-های-عمومی-استان-خبر-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1