کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ کاندیدای شورای شهر یاسوج به منتقدانش/ همچون حضرت ابراهیم بر روی آتش می‌روم

15 فروردين 1396 ساعت 23:34


یکی از کاندیداهای شورای شهر یاسوج گفت: روزی تصمیم به حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گرفتم با نیت قربه الی الله آمدم و گفتم همچون حضرت ابراهیم(ع) بر روی آتش می‌روم یا می سوزم و یا سربلند بیرون می‌آیم.

به گزارش کبنانیوز، بعد از اعلام حضور سجاد نوبهار از فعالان فرهنگی و رسانه ای در انتخابات شورای شهر یاسوج و در پیش گرفتن انتقاد به وضعیت فعلی مدیریت شهری و اینکه در یکی از مصاحبه هایش تصریح کرده بود که برای تغییر ترکیب فعلی شورا تلاش می کنم برخی با مستمسک قراردادن این موضوع که رشته تحصیلی این فعال فرهنگی فنی نیست نسبت به تخریب وی اقدام کردند که تصمیم گرفتیم در این زمینه گفت‌و‌گوی کوتاهی با این داوطلب جوان شورای شهر داشته باشیم.
سجاد نوبهار در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند که حضرتعالی تحصیلات مرتبط با حوزه فنی و عمرانی نداری پس نمی توانی شورای موفقی باشی آیا این مسئله را رد می کنی؟ گفت: به نظر شما آیا مشکل شورای شهر کنونی یاسوج کمبود مهندس و متخصص حوزه عمرانی است؟ این اشتباه را نکنیم بلکه باید بدانیم شورا مریضه و باید این مریض را نجات داد تا نمیرد.
وی عنوان کرد: میانگین تحصیلات اعضای فعلی شورای شهر کارشناسی ارشد و غالبا مهندس هستند ولی ببینید مردم چه نمره ای به عملکرد این افراد می دهند.
نوبهار با تاکید بر اینکه این تصور که اعضای شورا لزوما باید تحصیلات و تجربیات فنی و عمرانی داشته باشند تصور ناقصی است افزود: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی بوده که باید از محل درآمدهای خود و به صورت خودگردان اداره شود و در حوزهای مختلف باید پاسخگوی نیازمندی‌های شهروندان باشد به عبارتی شهرداری را  می‌توان یک بنگاه اقتصادی دید که باید با سرمایه گذاری‌های مناسب در جهت استقلال مالی و ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کند و موظف به ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدماتی و عمرانی به شهروندان است.
نوبهار در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به جسارت ورودتان به مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری پیش بینی تخریب های بیشتری از سوی مخالفانتان را داشته اید؟ گفت: روزی تصمیم به حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گرفتم با نیت قربه الی الله آمدم و گفتم همچون حضرت ابراهیم(ع) بر روی آتش می روم یا می سوزم و یا سربلند بیرون می آیم.
وی با بیان اینکه بین حق و باطل چهار انگشت فاصله است ابراز کرد: انتظار می رود مردم شریف شهر یاسوج نسبت به انتخاب افرادی جسور و با سابقه پاک و روشن در دفاع از حقوق مردم و کسانی که در مقابل ارباب قدرت لکنت زبان نداشته باشند و اگر در جلسه ای مدیری اخم کرد از جایشان در نروند و فرار کنند، اقدام کنند.


کد مطلب: 241556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241556/پاسخ-کاندیدای-شورای-شهر-یاسوج-منتقدانش-همچون-حضرت-ابراهیم-روی-آتش-می-روم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1