کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک میلیون و ۵۶۴ هزار نفر از جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند

14 فروردين 1396 ساعت 12:27


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال حدود یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۸۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین در این ایام ۹۲۸ هزار و ۱۴۳ گردشگر و مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، خانه مسافرها، مدارس و مراکز اسکان موقت اسکان یافتند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شب گذشته نیز حدود ۳۲ هزار و ۶۴۷ گردشگر و مسافر در استان اسکان یافتند.
باقری بیان کرد: امسال به دلیل بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان مواجه بودیم.
وی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۱۱۸۸ مورد بازرسی از اماکن گردشگری استان شامل مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی، دفاتر خدمات گردشگری و مراکز اسکان موقت انجام شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکیپ‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تمامی تأسیسات گردشگری سطح استان به منظور جلوگیری از تخلفات برخی از واحدهای پذیرایی، مراکز اقامتی و غیره به صورت تمام وقت تا پایان تعطیلات نوروزی بازدید مستمر داشتند.
وی عنوان کرد: کیفیت خدمات و قیمت ورودی مکان‌های گردشگری از جمله مواردی بود که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و کنترل می‌شد.


کد مطلب: 241270

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/241270/یک-میلیون-۵۶۴-هزار-نفر-جاذبه-های-کهگیلویه-بویراحمد-بازدید-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1